تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3746024
شناسه : 3746024
تاریخ :
امیر نصیرزاده: برای تقویت توان دفاعی کشور تلاش خواهیم کرد اقتصاد ایران: وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیازهای وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  ابراهیم رضایی در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی صبح امروز بعد از جلسه با وزیر پیشنهادی امور خارجه، جلسه‌ای با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع داشت.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دادگستری به سوابق ۳۸ ساله خود در حوزه تقنینی، قضائی و مسئولیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و قوه مقننه اشاره برنامه‌های خود را هم ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی دادگستری، اولویت خود را توسعه تعامل قوه قضائیه با دولت دانست و گفت که به دنبال تقویت تعامل قوه قضائیه با مجلس و توسعه ارتباطات مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضائیه در نقاط مختلف کشور است.

رضایی گفت: در ادامه جلسه نیز نمایندگان مجلس بر ضرورت تقویت جایگاه قوه قضائیه، ضرورت رسیدگی و عدالت در پرداختی به کارکنان قوه قضائیه و نظارت بر رفتار و ساماندهی امور برای تکریم بیشتر ارباب رجوع تاکید کردند.

رضایی بیان کرد: در ادامه، امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شد و برنامه‌های خود را تشریح کرد که برنامه‌های وی مبتنی بر اسناد بالادستی نظام در حوزه دفاعی و امنیتی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی دفاع درباره معیشت نیروهای مسلح تاکید داشت که موضوع خدمات تأمین اجتماعی و رفاهی نیروهای مسلح و کارکنان آن در کنار سایر موارد مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی پیگیری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نصیرزاده گفت که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیازهای وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش خواهد شد.