تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744601
شناسه : 3744601
تاریخ :
نابسامانی در نیمکت تیم‌های لیگ برتری اقتصاد ایران: تیم‌های فوتبال ملوان و شمس آذر پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم با چالش تغییرات نیمکت‌های خود رو به رو شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،   پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم سعید دقیقی و مازیار زارع به ترتیب به عنوان سرمربیان جدید تیم‌های ملوان و شمس آذر انتخاب شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که دقیقی فصل گذشته هدایت شمس آذر را بر عهده داشت و زارع هم در فصل بیست و دوم به عنوان سرمربی ملوان فعالیت می‌کرد.

در حالی که تمرینات تیم‌های جدید این دو سرمربی زیر نظر آنها برگزار می‌شد در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر، هردوی آنها بنا بر دلایلی از هدایت شمس آذر و ملوان کناره‌گیری کردند تا فصل بیست و چهارم پیش از آغاز شاهد جابه‌جایی روی نیمکت‌های تیم‌ها باشد.

در همین حال مازیار زارع پس از صحبت با مدیران باشگاه ملوان با آنها به توافق رسید و پس از جدایی از شمس آذر بلافاصله هدایت ملوان را عهده دار شد. زارع پیش از این و در فصل بیست و دوم هم هدایت ملوان را بر عهده داشت و قبل تر از آن توانسته بود این تیم را به رقابت‌های لیگ برتر برساند.

در آن سو، شمس آذر هم پس از جدایی زارع، بار دیگر سراغ سرمربی سابق خود یعنی سعید دقیقی رفت و این مربی جوان پس از یک رفت و برگشت بار دیگر هدایت شمس آذر را بر عهده گرفت تا در فصل بیست و چهارم هم سرمربی این تیم باشد.

رفت و برگشت دقیقی به شمس آذر موضوع جدیدی برای خود او و مدیران این باشگاه نیست چراکه این مربی جوان در پایان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم و در حالی که با تیم شمس آذر در اردوی ترکیه بود تصمیم به جدایی و حضور در تیم مس رفسنجان گرفت و حتی در چند جلسه تمرینی این تیم نیز حضور یافت اما خیلی زود تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و بار دیگر هدایت شمس آذر را برعهده گرفت.

مسابقات لیگ برتر در فصل جدید از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و بهتر بود تا مربیانی مانند دقیقی و زارع از اول در تیمی که به آن پایبند بودند حضور می‌یافتند تا مطابق نظر خود اقدام به جذب بازیکن می‌کردند. هر دو تیم ملوان و شمس آذر هواداران پرشوری دارند که اکنون نگران وضعیت خود هستند.