تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3744026
شناسه : 3744026
تاریخ :
پیام معاون زنان شهردار تهران به دختران قهرمان تکواندوکار ایران اقتصاد ایران: مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در پیامی پیروزی مقتدرانه ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده دو نماینده ورزشکار ایرانی در رشته تکواندو را در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در پیامی ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه دختران ورزشکار ایرانی در رشته تکواندو رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ در پیامی تصریح کرد: هر پیروزی، هر تلاش و هر مسابقه نه فقط برای قهرمانان حاضر در صحنه بلکه برای تمام دختران ایران زمین، امید بخش، انگیزه آفرین و الهام بخش است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«حضور غرور آفرین و پیروزی شیرین مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی برای همه ملت ایران به‌ویژه زنان ایرانی شوق‎آفرین و فرصت مغتنمی است که به نمایندگی از دیگر دختران و زنان این کشور شایستگی‌های بانوی مسلمان ایرانی را در عرصه جهانی به ظهور رسانند.

قدرت عاملیت و حضور مؤثر زنانه و خارج شدن از انفعال و روزمرگی، اصل تحول و حرکت رو به تعالی است که انگیزه و توان آن در دختران و زنان کشورمان موج می‌زند.هر پیروزی، هر تلاش و هر مسابقه نه فقط برای قهرمانان حاضر در صحنه بلکه برای تمام دختران ایران زمین، امیدبخش، انگیزه آفرین و الهام بخش است.

ضمن تبریک به این دو نماینده شایسته ورزش کشورمان و آرزوی توفیق روزافزون برای همه زنان و دختران سرزمینمان، ایمان داریم آینده ایران اسلامی بسیار روشن است چون این دختران و زنان پیشران تحولات آینده‌اند».