تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3743438
شناسه : 3743438
تاریخ :
کیا اسپورتیج ۲۰۲۶ برای اولین‌بار رؤیت شد+تصاویر اقتصاد ایران: تصاویر جدیدی از کیا اسپورتیج ۲۰۲۶ به بیرون درز کرده که برخی جزئيات طراحی آن را فاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهندسان کیا مشغول آزمایش نمونه‌های اولیه فیس‌لیفت کیا اسپورتج هستند که انتظار می‌رود سال آینده به‌عنوان مدل ۲۰۲۶ وارد بازار شود.

اسپورتج کنونی که از سال ۲۰۲۳ به‌فروش می‌رسد، پرفروش‌ترین خودرو کیا است. تنها در سال گذشته ۱۴۰٬۷۸۰ دستگاه از این خودرو در ایالات متحده به‌فروش رسید؛ به‌همین‌دلیل کیا نمی‌خواهد در به‌روزرسانی این کراس‌اوور جمع‌و‌جور ریسک کند.

نمونه‌ی اولیه‌ی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶ به‌شدت استتار شده‌ اما می‌توان به وضوح یک جلوپنجره‌ی جدید با چراغ‌های عمودی، شبیه‌به آنچه در کیا سورنتو ۲۰۲۴ فیس‌لیفت یافت می‌شود، مشاهده کرد. همچنین طراحی‌های جدیدی برای سپر وجود دارد. طراحی قسمت عقب نیز دست‌خوش تغییراتی شده که شامل گرافیک جدید چراغ‌های عقب است.

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶ از نمای سه رخ جلو

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶
تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج ۲۰۲۶

عکس واضحی از داخل خودرو وجود ندارد اما می‌توانیم انتظار داشبوردی بهبود‌یافته با سیستم نمایشگر شناور به عنوان پشت‌آمپر دیجیتال و سیستم اینفوتینمنت داشته باشیم. این طراحی می‌تواند مشابه چیزی باشد که در سورنتو جدید و سایر مدل‌های جدید کیا از جمله شاسی‌‌بلند جمع‌و‌جور برقی EV3 دیده‌ایم.

باتوجه به افزایش تقاضای اخیر برای پیشرانه‌های هیبریدی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ترکیب پیشرانه‌های مدل جدید اسپورتیج نیز به‌اندازه‌ی مدل فعلی متنوع باشد. کیا برای اسپورتج ۲۰۲۵ سه ترکیب پیشرانه‌ای را ارائه می‌دهد؛ یک پیشرانه‌ی بنزینی ۴ سیلندر ۱۸۷ اسب بخاری، یک پیشرانه‌ی هیبریدی ۲۲۷ اسب بخاری و یک پیشرانه‌ی پلاگین هیبرید ۲۶۱ اسب بخاری.

انتظار می‌رود این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی و فروش آن از نیمه‌ی دوم همان سال آغاز شود.