تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3743432
شناسه : 3743432
تاریخ :
هدایای المپیک 2024 سر از فروشگاه‌های آنلاین درآورد! اقتصاد ایران: نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ به‌عنوان یک سوغاتی گران‌قیمت وارد فروشگاه‌های اینترنتی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سامسونگ برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، تقریباً ۱۷٬۰۰۰ گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ تحت عنوان «نسخه المپیک» تولید کرد تا به ورزشکاران و «خانواده المپیک» اهدا کند.

به گزارش Mobile Syrup، اکنون که بازی‌های المپیک به پایان خود نزدیک می‌شود، بسیاری از این گوشی‌ها در اینترنت به‌فروش گذاشته شده‌ و دردسترس قرار گرفته‌اند.

یک جستجوی سریع در فروشگاه آنلاین eBay نشان می‌دهد که هنوز حتی جعبه‌ی بسیاری از گوشی‌های سامسونگ که مختص بازی‌های المپیک بودند باز نشده‌ است و با قیمتی به مراتب بالاتر قابلیت فروش دارند. در برخی آگهی‌ها قیمت این گوشی سامسونگ تا ۲۰۰۰ دلار تعیین شده است (قیمت نسخه‌ی استاندارد گلکسی زد فلیپ ۶ تنها ۱۰۹۹ دلار است) و حتی آگهی‌های فوری با قیمت ۱۰‌٬۰۰۰ دلار نیز به‌چشم می‌خورند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک پر از ویدیوهای آنباکسینگ این گوشی‌ها شد. این دستگاه‌ها در مراسم افتتاحیه و زمانی که ورزشکاران از آن‌ها برای ضبط مراسم قایق‌رانی در رود سن استفاده می‌کردند، دیده شدند.

سامسونگ در نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ از رنگ زرد منحصربه‌فردی استفاده کرده و یک قاب چرمی نیز ارائه می‌کند. در کنار آن یک سیم‌کارت رایگان با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت 5G، اپلیکیشن‌های ناوبری مختص دسترسی آسان به مکان‌های المپیک و پارالمپیک و یک کارت دسترسی نامحدود به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی ارائه شده است.