تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3741987
شناسه : 3741987
تاریخ :
نماینده قزوین: دولت از نظرات نخبگان و متخصصان استفاده کند اقتصاد ایران: نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: در کشور نیازمند به وجود یک نظام عقلانی پایدار مستقر و تثبیت شده هستیم که با طوفان های مختلف حوادث از پا نمی افتد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی  گفت: با حضور رهبر آگاه و بصیر همچنین وجود ساز و کار قوای سه گانه در کشور ما که نشان از برتری قانون اساسی دارد روند انتخاب رئیس جمهور دوره چهاردهم به مثابه دوره‌های قبل به خوبی، سالم و بدون چالش خاص انجام شد.

وی افزود: با توجه به خصوصیاتی که رهبر انقلاب نسبت به رئیس جمهور از جمله صادق بودن و مردمی بودن بر شمرده‌اند ملت عزیز ایران را نسبت به دولت چهاردهم امیدوار می‌کند، ان‌شاءالله شاهد عدالت‌ورزی و حرکت علمی، جهادی، مردمی و همراه با پاسخگویی بر اساس صداقت از رئیس جمهور جدید باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور نیاز به وجود یک نظام عقلانی پایدار مستقر و تثبیت شده هستیم که با طوفان‌های مختلف حوادث از پا نمی‌افتد.

محمدبیگی ادامه داد: اولویت‌های دولت چهاردهم باید موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، همچنین باید دولت در یک بستر فرهنگی- اجتماعی سالم و همراه با آرامش امور دولت را پیش ببرند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی شهر افزود: مطالبه جدی ما از دولت این است که در استفاده از نظرات نخبگان و متخصصان، تعامل سه قوه، بهره از رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم تلاش وافر داشته و بی‌شک سه قوا باید از یکدیگر پشتیبانی کنند تا وفاق و همدلی صورت بگیرد.