تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741844
شناسه : 3741844
تاریخ :
دستکش طلایی را به کاپیتان استقلال نمی‌دهند! اقتصاد ایران: مراسم بهترین های لیگ بیست و سوم یکشنبه برگزار می شود و طی آن نفرات برتر رسما معرفی شده و جواز خودشان را دریافت می کنند. ا

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، از جمع بازیکنان استقلال حسین حسینی و ابوالفصل جلالی باتوجه به عملکردشان شانس زیادی برای انتخاب شدن دارند، اما شنیده های موثق از لیست نهایی نفرات منتخب بهترین های لیگ بیست و سوم حکایت از این دارد که هیچ کدام از این نفرات قرار نیست روز یکشنبه منتخب شده و جایزه ای دریافت کنند.

حسین حسینی و حسین پور حمیدی با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۱۸ بازی بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر فوتبال به خود اختصاص دادند. بعد از آن، علیرضا بیرانوند با ۱۳ کلین شیت قرار دارد. باتوجه به رتبه بالاتر استقلال(نایب قهرمان) درجدول و همچنین عملکرد بهتر این تیم در کمترین تعداد گل خورده و همچنین کمترین باخت و چند آیتم دیگر انتظار می رفت که دستکش طلایی به حسین حسینی برسد، اما در کمال ناباوری انتخاب انتخاب نهایی پورحمیدی بود تا گلر و کاپیتان استقلال از رسیدن به جایزه ای که مستحق گرفتن آن به نظر می رسید محروم شود! هرچند باتوجه به اتفاق های غیر فوتبالی که حول و حوش حسینی رخ داده و حتی ادامه حضورش در تیم استقلال و فوتبال ایران را با اما و اگر مواجه کرده بود، چنین انتخابی نباید چندان دور از ذهن و انتظار باشد.

همچنین ریکاردو آلوز، هافبک تیم تراکتور و ابوالفضل جلالی جوان، بازیکن چپ پای استقلال با ۱۰ پاس گل بهترین پاسور بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال شدند، اما خبر رسیده است که در این بخش هم انتخاب با آلوز بوده تا عملا استقلال فصل گذشته هیچ نماینده و منتخبی در بهترین ها نداشته باشد که این موضوع جای سوال دارد. هرچند رامین رضاییان که برای فصل جدید آبی پوش شده درجمع بهترین ها حضور دارد تا دست استقلالی ها ازمراسم روزیکشنبه کاملا هم خالی نماند!