تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک صادرات ایران
لینک : econews.ir/5x3741327
شناسه : 3741327
تاریخ :
۱۷ مرداد، روزی برای امیدآفرینی در پرتو آگاهی‌بخشی اقتصاد ایران: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، مدیرعامل این بانک، ضمن تأکید بر تلاش‌های ارزنده اصحاب رسانه و فعالان صنعت اطلاع‌رسانی در پیشبرد امیدآفرینی و آگاهی بخشی، در پیامی این روز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

17 مرداد، روزی است که به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران، آگاهی‌بخش‌ها و روشنگران جامعه گرامی داشته می‌شود.

خبرنگاران، سردمداران اطلاعات و آگاهی هستند که با شجاعت و دقت، در مسیر حق‌طلبی و اطلاع‌رسانی قدم برداشته و درفرایند سریع و پیچیده اطلاعات، همواره بر صحت و امانتداری تأکید دارند. آنان با بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای، از مطبوعات تا فضای مجازی، نور روشنگری را بر تاریکی نا آگاهی می‌افکنند و جامعه را به سمت حقیقت و آگاهی، سوق می‌دهند.

در این روز، ضرورت همکاری و هم‌افزایی دو صنعت بانکداری و رسانه نیز بیش از پیش نمایان می‌شود. همکاری این دو صنعت می‌تواند به تحقق آسودگی خاطر و آرامش در زندگی مردم کمک کند. فرهنگ بهره‌مندی از خدمات نوین بانکداری، به ویژه در سال‌های اخیر، به لطف تلاش‌ها و کوشش‌های فعالان رسانه‌ای، روز به روز در بین عموم مردم ریشه‌دارتر شده و این مهم به تسهیل‌گری بیشتر خدمت‌رسانی منجر می‌شود.

بی‌تردید، موفقیت‌هایی که در راستای بهبود آگاهی اقتصادی و فرهنگ مالی مردم حاصل شده، نتیجه تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای است که با دلسوزی و صداقت، مردم را در جریان این تحولات قرار داده و در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

به همین مناسبت، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و تقدیر از همه فعالان این عرصه، از آنان می‌خواهم که همواره امیدآفرینی را در سرلوحه کار خود قرار دهند. چرا که آگاهی و امید، دو بال پرواز جامعه به سمت فردایی روشن و بهتر است.

با امید به آینده‌ای روشن و آگاه‌تر!​