تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3740989
شناسه : 3740989
تاریخ :
سریال‌های شبکه خانگی به تلوبیون می‌آید؟ اقتصاد ایران: یکی از مدیران ساترا با اشاره به یک قرارداد جدید از امکان بارگذاری محتوای پلتفرم‌ها و سکوها در تلوبیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،رضا زمانیان مدیرکل توسعه کسب و کار و تسهیل‌گری ساترا درباره جزئیات همکاری سکوها و تلوبیون  بیان کرد: طبق تفاهم نامه رئیس ساترا و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما، از این پس هر سکویی که درخواست دهد می‌توانیم محتوای آن را در تلوبیون قرار دهیم که قراردادی هم مابین سکوهای داوطلب و تلوبیون برای انتفاع سکوها از انتشار آثار منعقد خواهد شد.

وی درباره دیده شدن محتوای سکوها در تلوبیون عنوان کرد: تلوبیون از نظر گستردگی و زیرساخت، ظرفیت مناسبی برای حمایت از سکوهای نمایش خانگی دارد، در دسترس عموم مردم است و این مزیت بزرگی است که سکوها می‌توانند از آن بهره بگیرند.

زمانیان در توضیح اینکه چه محتوایی می‌تواند روی تلوبیون قرار بگیرد، تصریح کرد: رویکرد ساترا این است که هر محتوایی که دارای مجوز تولید و انتشار است و آیین نامه‌های محتوایی ساترا و اصلاحات شورای صدور مجوز ساترا را به طور کامل رعایت کرده است، می‌تواند در تلوبیون منتشر شود.

وی درباره سود تولیدکنندگان و سکوهای انتشار محتوای بارگذاری شده سریال‌ها و برنامه‌های نمایش خانگی در تلوبیون نیز عنوان کرد: هر محتوایی اعم از سریال، رئالیتی شو و هر محتوایی که از ساترا مجوز انتشار داشته باشد در صفحه اختصاصی سکوها در تلوبیون بارگذاری می‌شود و صاحبان سکوها طبق قراردادی که با تلوبیون خواهند داشت، از جهت اقتصادی منتفع می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه چقدر این طرح مورد علاقه صاحبان سکوها بوده است، گفت: این اتفاق اخیراً رقم خورده است و چند روز است که این امکان ایجاد شده است، لذا ارزیابی میزان استقبال سکوها نیازمند گذشت زمان است اما در همین مدت محدود چند سکو و برخی تولیدکنندگان آثار، برنامه‌های خود را در این صفحه عرضه کرده اند.

زمانیان در پایان درباره محتوای سریال‌ها و امکان نمایش همزمان روی تلوبیون و سکوهای نمایش خانگی گفت: سکوها می‌توانند محتوایی که پیش از این پخش شده و حتی محتوایی را که همزمان عرضه می‌شود روی تلوبیون قرار دهند.