تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3739936
شناسه : 3739936
تاریخ :
دو فناوری جدید در محصولات آرایشی و زیبایی به کار گرفته شدند اقتصاد ایران: دو شرکت کره‌ای برای استفاده از فناوری‌نانو در حوزه محصولات زیبایی همکاری مشترکی را آغاز کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جی‌ای هلثی‌کرکوریا (GE HealthCare Korea) و سوپرنوا بایو (Supernova Bio) از امضای یادداشت تفاهم (MOU) با یکدیگر خبر دادند. سوپرنوابایو یکی از شرکت‌های تحقیق و توسعه کره‌ای است که متخصص در توسعه نانوذرات است. این دو شرکت به دنبال توسعه نسل بعدی محصولات آرایشی و زیبایی هستند.

به گفته جی‌ای هلثی‌کرکوریا، شرکت سوپرنوا بایو که در بخش مواد پلیمری چند منظوره تخصص دارد، پلتفرم تحویل نانوذراتی داروی را توسعه داده است که می تواند برای تشخیص و درمان بیماری های مختلف استفاده شود. شایان ذکر است، این شرکت اثربخشی عامل حل کننده چربی موضعی خود را روی موش‌ها آزمایش کرده است.

بر اساس شرایط تفاهم نامه، سوپرنوا بایو پشتیبانی فنی، ارائه رهیافت و روش های لازم را برای توسعه بازار درمان‌های زیبایی نسل بعدی را عرضه خواهد کرد. به نوبه خود، جی‌ای هلثی‌کرکوریا از طریق دستگاه‌های پزشکی تشخیصی اولتراسوند خود، پشتیبانی فناورانه را در این برنامه مشترک ارائه خواهد کرد.

هر دو شرکت به طور خاص بر پیشگامی در بازار درمان‌های زیبایی با استفاده از عامل حل‌کننده چربی موضعی سوپرنوا بایو و راه حل های تشخیص اولتراسوند جی‌ای هلثی‌کرکوریا متمرکز هستند.

کیم یونگ دوک، مدیرعامل جی‌ای هلثی‌کرکوریا کره‌جنوبی گفت: «تقاضا در بازار پزشکی زیبایی و آرایشی، از جمله درمان چاقی، به طور مداوم در حال افزایش است. این همکاری با سوپرنوا بایو منعکس کننده تلاش ما برای پاسخ به این تقاضای رو به رشد است و بخشی از راهبرد ما برای ارائه فناوری‌های پزشکی است که از کیفیت زندگی بهتر پشتیبانی می‌کند.»

کیم افزود جی‌ای هلثی‌کرکوریا به تلاش‌های خود برای ارائه نتایج درمانی برتر با راه حل‌های پیشرو در زمینه فناوری پزشکی ادامه خواهد داد.

ییم هیونگ وو، مدیر عامل سوپرنوا نیز گفت: «ما از همکاری با جی‌ای هلثی‌کرکوریا، به عنوان رهبر جهانی این حوزه، برای توسعه نسل بعدی راه حل‌های درمان زیبایی شناسی خوشحالیم.»

ییم افزود: «با ترکیب فناوری حل‌کننده چربی این شرکت با دستگاه‌های پزشکی جی‌ای هلثی‌کرکوریا، انتظار داریم به درمان‌های کارآمدتری دست یابیم.»