تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3739862
شناسه : 3739862
تاریخ :
رکود در بازار خودرو کماکان تداوم دارد اقتصاد ایران: به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، با وجود اینکه در روزهای گذشته قیمت خودرو در بازار افزایش یافت، اما خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، اسد کرمی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: قیمت خودروها در بازار در دو روز گذشته با توجه به افزایش قیمت ارز اندکی افزایش یافته است، به‌طوری‌که قیمت اغلب خودروها بین 2 تا 3میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بیان کرد: اما با وجود این افزایش قیمت، بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد و تقریبا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. 

وی اظهار کرد: با توجه به روند ادامه‌دار رکود در بازار به نظر می‌رسد قیمت خودروها دوباره کاهشی شود، زیرا وقتی معامله‌ای صورت نگیرد فروشندگان مجبور هستند که قیمت‌ها را به قبل بازگردانند.

کرمی همچنین درباره تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده گفت: اگرچه دقیقا مشخص نیست که این آیین‌نامه چگونه اجرایی شود و امکان اجرایی شدن آن وجود داشته باشد یا خیر، اما تاثیر روانی خود را در بازار گذاشته و مصوب شدن این آیین‌نامه تا حدودی قیمت در بازار خودرو را کنترل کرده است.