تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3738686
شناسه : 3738686
تاریخ :
دبیر ستاد حقوق بشر: ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم اقتصاد ایران: دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم تا علاوه بر افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض آمیز و استانداردهای دوگانه، کشورهای ناقض حقوق بشر که از قضا مدعی هم هستند را در قبال اقدامات و جنایات خود پاسخگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل برای شرکت در نشست کمیته کنوانسیون رفع نماد و اشکال تبعیض نژادی به منظور دفاع از گزارش ملی دو ساله در اجرای این کنوانسیون، با دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه دیدار کرد.

کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در این دیدار گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رویکرد ما در حوزه حقوق بشر باید فعالانه باشد. 

وی تصریح کرد: ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم تا علاوه بر افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض آمیز و استانداردهای دوگانه، کشورهای ناقض حقوق بشر که از قضا مدعی هم هستند را در قبال اقدامات و جنایات خود پاسخگو کنیم. 

غریب آبادی گفت: جنایت‌های ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و به ویژه غزه و حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از این رژیم اشغالگر و کودک‌کش، رویکردهای دوگانه حقوق بشر غربی را به روشنی برای افکار عمومی بین المللی آشکار ساخت.