تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3737513
شناسه : 3737513
تاریخ :
رئیس مجلس: رژیم صهیونیستی و آمریکا پشیمان خواهند شد اقتصاد ایران: رییس مجلس گفت: هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمد باقر قالیباف در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: طعم شیرین جشن مردم سالاری دینی که در مراسم تحلیف رییس جمهور تعریف شد با شهادت اسماعیل هنیه به تلخی گرایید. اما تردید نداریم با پاسخ کوبنده ایران کام مردم و نیروهای مقاومت بار دیگر چنان شیرین می‌شود که این رژیم و کشور حامی مجبور خواهد شد نظام محاسباتی خود را اصلاح کنند.

رییس مجلس افزود: هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از طوفان الاقصی آغازی بر پایان موجودیت رژیم صهیونیستی کلید خورد، بنا بر این هر قدر هم تلاش کنند تا با عملیات روانی اقدامات تروریستی خود را پیروزی جلوه دهد باید به یاد داشتیم این عملیات‌ها از سر ضعف و استیصال است.

قالیباف گفت: ایران عزیز ما نخواهد گذاشت تعرض بر خاکش بی پاسخ بماند در همین راستا این جانب به نمایندگی از منتخبین مردم مجلس شورای اسلامی خواهان پاسخی ارزنده است و از مسئولان حمایت کامل می‌کند.

وی گفت: فرا رسیدن روز حقوق بشر را گرامی می‌دارم امروز امریکا از مدعیان دروغین حقوق بشر است، ملت‌های جهان باید دست به دست هم بدهند و با دفاع از حقوق مردم بی گناه فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعد پایان سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی و درخواست پاسخ به ترور شهید هنیه با شعار مرگ اسرائیل رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.