تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3736807
شناسه : 3736807
تاریخ :
آموزش روزآمد،محور تمامی مأموریت‌های ارتش است اقتصاد ایران: معاون اجرایی ارتش گفت: آموزش و تعلیم تخصصی، روزآمد و همه‌جانبه، پایه و محور تمامی مأموریت‌ها در ارتش است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امیر محمد محمودی در آیین افتتاحیه بیست و دومین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز (شنبه) در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی، شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و جان‌فشانان در راه اعتلا و سر بلندی محور مقاومت، به‌ویژه شهید اسماعیل هنیه، گفت: شهادت مجاهد نستوه راه مقاومت و آزادی سرزمین فلسطین، شهید اسماعیل هنیه، امری است که سبب داغدار شدن ملل مسلمان در سراسر جهان شده است. ظلم و ستم هرروزه دژخیمان رژیم صهیونیستی نیز سبب شده است که فریاد مظلومیت فلسطینیان، بیش از پیش در جهان طنین‌انداز شود.

وی ادامه داد: مردم سرزمین فلسطین علی‌رغم تقدیم هزاران شهید و میلیون‌ها آواره، از آرمان‌های مقاومت اسلامی خود دست نکشیده‌اند و همین امر سبب شده است که فردی نظیر شهید هنیه با پافشاری در راه اعتلای اسلام و دفع این رژیم منحوس از سرزمین‌های اشغالی، به فیض عظیم شهادت نائل شود.

معاون اجرایی ارتش حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در دوره‌های جامعه‌پذیری نظامی مشترک را به منظور تعمیق معرفت ایمانی، ارتقای توان رزمی و جان‌فشانی در راه دفاع از آرمان‌های ایران اسلامی و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانشجویان از طریق جامعه‌پذیری و هم‌آمیزی با یکدیگر، دوشادوش هم در راه حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی گام بردارند.

امیر محمودی تصریح کرد: تمامی نیروهای چهارگانه ارتش، با همکاری، انسجام و اتحاد کم‌نظیر خود، توانسته‌اند با قدرت، عظمت و اقتدار از یکپارچگی کشور دفاع کرده و از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، در تمامی صحنه‌های نبرد و دیگر حوادث سرنوشت‌ساز کشور، با سربلندی و افتخار، به خدمت‌رسانی به نظام و مردم شریف کشور حاضر بوده‌اند.

وی افزود: بحث آموزش و تعلیم تخصصی، روزآمد و همه‌جانبه، پایه و محور تمامی مأموریت‌ها در ارتش است و دانشگاه‌های افسری، مراکز درجه‌داری و خدمت نظام وظیفه عمومی، ضمن انجام مأموریت‌های ذاتی خود، به تربیت فرماندهان و آینده‌سازان نظامی کشور همت می‌گمارند.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: در طول دوره مذکور کوشش شده است تا از تمامی ظرفیت‌های ارتش در حوزه‌های تعلیمی، تربیتی و معرفتی بهره‌برداری شود تا دانشجویان با قرارگیری در محیطی مملوء از تعامل و هم‌اندیشی، شیوه‌های همکاری و کنش هم‌افزا را فرا بگیرند.