تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3735826
شناسه : 3735826
تاریخ :
اخذ هرگونه وجه خارج از مبالغ پوستر شهریه مدارس غیردولتی ممنوع است اقتصاد ایران: اصفهان-رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی ممنوع است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی استان اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مبنای شهریه مدارس با کمی تغییر نسبت به سال‌های گذشته پایه‌ریزی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: شهریه ثابت نسبت به سال گذشته بین ۱ تا ۴۲.۵ درصد اضافه شده است و بر اساس تعداد کلاس‌هایی که در سامانه تعریف شده است شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه از صفر تا ۴۰ درصد شهریه ثابت تعیین شده است.

حمیدی بیان داشت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی غیر از مبالغ مندرج در این دو پوستر ممنوع است؛ البته هزینه برگزاری جشن‌های خاص و سرویس رفت‌وبرگشت به ورزشگاه و تهیه بعضی از جوایز ۱۰ درصد شهریه مصوب نیز به این شهریه اضافه می‌شود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: پوستر شهریه فوق‌برنامه باید بر اساس تعداد ساعتی که قید شده است، باشد و در خارج از ساعات اداری برگزار شود و باید مطابق با آنچه در پوستر ذکر شده برگزار شود.

وی تأکید کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه اجباری نیست و در صورت عدم تمایل اولیا نسبت به شرکت در کلاس‌ها می‌توانند در آن ثبت‌نام نکنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: شهریه در قالب همین پوسترها اخذ شود و در صورت موافقت اداره مربوطه ده درصد شهریه مربوطه نیز به این مبلغ اضافه می‌شود و اخذ هرگونه وجه خارج پوسترها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت دراین‌خصوص اولیا می‌توانند به کارشناسان ارزیابی ناحیه و یا منطقه خود مراجعه کنند.