تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734667
شناسه : 3734667
تاریخ :
رئیس هیات فوتبال تهران: از امروز محکم‌تر با فساد مبارزه می‌کنم اقتصاد ایران: رئیس هیئت فوتبال تهران به حضورش در دادسرای رفسنجان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، میرشاد ماجدی در حاشیه برگزاری جلسه مدیران هیئت‌های فوتبالی و نمایندگان باشگاه‌ها و مسئولان برگزاری مسابقات، گفت: خیلی خوشحال هستم که فدراسیون فوتبال، تمام عوامل پشت صحنه برگزاری مسابقات را دور هم جمع کرد تا اگر مشکلی درباره برگزاری مسابقات در سال گذشته بوده، برطرف شود. همه کسانی که برای برگزاری مسابقات از ساعت‌ها قبل و بعد از مسابقات حضور دارند، امروز در جلسه شرکت کردند. همه باید بدانند 90 دقیقه فقط فوتبال آن دو تیمی که بازی می‌کنند، نیستند. از نیروی انتظامی، اورژانس، ادارت کل، هیئت‌های استانی و ... هستند که باعث می‌شوند مسابقات برگزار شود. امیدوارم سال آینده با بهترین کیفیت بازی‌ها را شروع کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که هیئت فوتبال تهران به خانواده‌ها هشدار داده بود که پیش از پرداخت هر وجهی، استعلام بگیرند، اظهار داشت: در این مدتی که در هیئت فوتبال استان تهران هستم، تعداد بسیار زیادی به کمیته انضباطی مراجعه کردند که ما فلان پول را دادیم که بچه‌مان بازی کند و حتی به جایی رسیده که بعضی‌ها پول دادند تا بچه‌هایشان در کشور دیگری برود بازی کند. این اطلاعیه را دادیم و پای آن می‌ایستیم و از اینجا هم اعلام می‌کنم که حواس همه باشد؛ اگر پولی خارج از عرف می‌خواهید پرداخت کنید از هیئت فوتبال استان تهران استعلام بگیرید. به هیچ بازیکنی نگفتیم که به هیئت فوتبال پولی واریز کند و اگر خانواده‌ای می‌خواهد پولی به باشگاه یا مربی واریز کند باید از ما استعلام بگیرد، اگر این کار را انجام دهند متاسف هستیم که به شکایت این عزیزان بعد از آن رسیدگی نخواهد شد. تعداد پرونده‌هایی که به دست ما رسیده بسیار زیاد است و خستگی را برای عوامل ما ایجاد کرده است. کارهایی که بیشتر باید در دادگاه‌ها خارج از هیئت فوتبال رسیدگی شود را ما پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال تهران درباره مشکلاتی که ورزشگاه‌های آزادی و تختی دارند و تیم‌های تهرانی را با چالش مواجه کرده است، گفت: هیئت فوتبال استان تهران هیچ اماکن ورزشی را تحت پوشش ندارد. اماکن ورزشی یا تحت اختیار شهرداری یا در اختیار سازمان تجهیز است. به خاطر روابطی که داریم و به تیم‌های تهرانی کمک می‌کنیم، به شهر قدس رفتیم و با شهردار آنجا صحبت کردیم. آنها علاقه‌مند بودند که برای اولین مسابقه تیم هوادار ورزشگاه شهر قدس را آماده کنند. هر کمکی که از دست ما بر بیاید دریغ نمی‌کنیم.

ماجدی در واکنش به حضورش در دادسرای رفسنجان خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفته‌ام که ما به عنوان یک مسئول و مدیر باید همه‌جا پاسخگو باشیم. هرجا که دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی بخواهند باید پاسخگو باشیم. ما رفتیم و سؤال و جواب‌ها انجام شد و الان هم اینجا هستیم. این قول را می‌دهم که از امروز محکم‌تر به کارم ادامه می‌دهم و سخت‌تر با فساد مبارزه خواهم کرد، یعنی از کوچکترین چیزی گذشت نخواهیم کرد. از الان نه با کسی رفاقتی داریم و نه گذشت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی در گذشته، شما فساد را می‌دیدید اما گذشت می‌کردید؟ تصریح کرد: نه، می‌گویم اگر کسی فسادی را به ما اطلاع دهد و ما آن را تأیید کنیم، شک نکنید که برخورد می‌کنیم. منظور از رفاقت این است که اگر برادر خود من هم باشد با او برخورد خواهم کرد. اینطور نیست که چشم‌پوشی کنیم، شک نکنید که این کار را خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال تهران در خصوص انتخاب دبیر این هیئت، عنوان کرد: در فرصت مناسب دبیری را انتخاب خواهیم کرد که تجربه و اشراف کامل را به کار داشته و با سیاست‌های هیئت فوتبال استان تهران هماهنگ باشد.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که هیئت فوتبال تهران برنامه‌ای برای کنترل برگزاری کلاس‌های فوتبال دارد؟ گفت: از زمانی که در این هیئت حضور پیدا کردیم، از غلامرضا جباری و علی روزبهانی به عنوان مسئول فنی و مدارس فوتبال دعوت کردیم. الان همه مدارس فوتبال ما کدگذاری شده‌اند و هر روز ناظر بالاسر آنها است و اگر خلافی آنها گزارش کنند قطعاً رسیدگی خواهد شد.