تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3734359
شناسه : 3734359
تاریخ :
وضعیت نگران‌کننده خرید جدید منچستریونایتد اقتصاد ایران: مصدومیت مدافع فرانسوی منچستریونایتد به نظر جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  لنی یورو که در همین پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر در حالی که مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرار داشت، با امضای قراردادی پنج ساله و در انتقالی به ارزش 52 میلیون پوند از لیل به منچستریونایتد پیوست، بامداد یکشنبه (به وقت تهران) در اولین بازی این تیم در تور پیش‌فصل آمریکا و در نقابل با آرسنال از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و در دقیقه 35 لنگ‌لنگان زمین بازی را ترک کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در حال حاضر در شهر لس‌آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا به سر می‌برد و در دانشگاه «UCLA» تمرین می‌کند. در فیلمی که از لنی یوروی 18 ساله منتشر شده، نشان می‌دهد او در حالی در حال خروج از محل تمرین منچستریونایتد در«UCLA» است که با عصا در حال حرکت است و پای چپش هم در کفش محافظتی است.

به نظر می‌رسد این مدافع فرانسوی به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در حدود 8 تا 10 هفته‌ به دور از میادین فوتبال باشد. با این شرایط اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ ممکن است در چند هفته آغازین لیگ برتر انگلیس، لنی یورو را در اختیار نداشته باشد.

مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش هستند تا ماتیس دلیخت مدافع میانی بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند، این در حالی است که به جدب نصیر مزراوی دفاع چپ باواریایی‌ها هم نزدیک هستند.