تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3734317
شناسه : 3734317
تاریخ :
مدل پلاگین هایبرید لوکس تویوتا در ژاپن رونمایی شد اقتصاد ایران: عصر خودرو- این مدل جدید برای ارائه تجربه رانندگی اسپرت و طراحی لوکس ساخته شده است. این خودرو دارای سیستم پلاگین هایبرید سری موازی با موتور احتراقی ۲.۵ لیتری است که حداکثر توان سیستم ۲۲۵ کیلووات یا ۳۰۶ اسب‌بخار را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،   باتری لیتیوم‌ یون با ظرفیت بالا در این خودرو نصب شده است که برد رانندگی آن در حالت برقی 20 کیلومتر است. در مود هایبرید هم به ازای هر یک لیتر حدود 90 کیلومتر مسافت طی می‌کند. مجموع برد رانندگی این خودرو بیش از 1200 کیلومتر با یک باک بنزین است.

این خودرو همچنین دارای سیستم چهارچرخ متحرک الکتریکی یا E-Four است که قدرت تولید شده توسط سیستم پلاگین هایبریدی را به طور کامل بین چهار چرخ توزیع می‌کند.

این ویژگی باعث افزایش پایداری خودرو به ویژه هنگام رانندگی در شرایط مختلف مانند برف یا باران می‌شود. علاوه بر این، مدل Crown Sport PHEV دارای طراحی داخلی زیبا و فضای کافی برای سرنشینان است.

تویوتا با معرفی این مدل جدید به دنبال ارائه گزینه‌ های متنوعی برای مشتریان خود است و به مسیر خود در جهت کاهش ایجاد کربن ادامه می‌دهد. این خودرو بخشی از تلاش‌ های تویوتا برای گسترش استفاده از خودرو های الکتریکی و دستیابی به جامعه‌ای با کربن کمتر است.

این مدل جدید همچنین دارای سیستم تعلیق با کیفیت بالا و عملکرد انعطاف‌پذیر است که تجربه رانندگی لذت‌بخشی را فراهم می‌کند.

طراحی خارجی این خودرو نیز با زیبایی چشمگیر خود، انتظارات بالای مشتریان برای تجربه یک  رانندگی راحت و لوکس را تامین می‌کند. چراغ‌ های روز یا Daylight با لنز های باریک و چهره‌ای شبیه به کوسه چکشی، ظاهری اسپرت و داینامیک به این خودرو می‌بخشند.

قیمت این خودرو در ژاپن 7.650.000 ین است که  معادل جهانی آن حدودا 48.600 یورو می‌باشد.