تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3732048
شناسه : 3732048
تاریخ :
نماینده مردم اصفهان: دولت چهاردهم راه شهید امیرعبداللهیان را ادامه دهد اقتصاد ایران: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری به اقدامات شهید امیر عبداللهیان مهر تأیید زدند دولت چهاردهم باید راه این شهید بزرگوار را در مسیر دیپلماسی عزتمند ادامه بدهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، احمد آریایی نژاد نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی  گفت: روال قانونی کار تنفیذ رئیس جمهور به بهترین شکل انجام شد. در ادامه مسیر باید تمام تلاشمان را بکنیم که به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم و مجلس و دولت چهاردهم در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم تعامل و همکاری متعادلی را داشته باشد.

آریایی نژاد افزود: ما منابع، معادن و نیروی انسانی باکیفیت و سطح بالایی داریم و دولت چهاردهم با توجه به منابع موجود به یک فضای آرام برای همدلی و استفاده از نظرات کارشناسان برای تولید ثروت در کشور را نیاز دارد.

نماینده همدان در مجلس افزود: بیش از ده سال است که کشور ما تحت فشار اقتصادی است و باید تمام سرمایه‌ها را به کار بگیریم تا اقتصاد کشور به شکوفایی برسد، ما نباید بگذاریم فشارهای خارجی دشمنان در اقتصاد کشور تأثیر بگذراند و باید دست به دست هم بدهیم تا کارها خوب پیش برود.

آریایی گفت: مقام معظم رهبری به اقدامات شهید امیر عبداللهیان مهر تأیید زدند دولت چهاردهم باید راه این شهید بزرگوار را در مسیر دیپلماسی عزتمند ادامه بدهد و نباید منفعل عمل کند و کشورهایی که با کشور ایران تعامل منفی داشتند و در کنار آمریکا بودند را در اولویت بگذاریم و باید برای تعامل دیپلماسی کشورهای منطقه و همسایه را در اولویت قرار دهیم.

آریایی نژاد گفت: هر جناح سیاسی که رأی می‌آورد، متأسفانه از مابقی جناح‌های موجود استفاده نمی‌کند و اینگونه وفاق ملی شکل نخواهد گرفت، رئیس جمهور معاون اول خود محمد عارف را از جناح اصلاحات معرفی کرد اما امیدواریم چینش و انتخاب اعضای کابینه را به روشی انجام بدهد که جناح‌ها دچار تنش و آسیب زدن به یکدیگر نشوند.

وی افزود: یکی از نعمت‌های کشور ما وجود مقام معظم رهبری است و حیف است که قوه قضائیه، و قوه مقننه و قوه مجریه از این نعمت بزرگ استفاده نکنند. یکی از راه‌هایی که می‌شود به اقدامات مهم سرعت عمل بدهیم توجه به رهنمودهای رهبری است.