تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3731790
شناسه : 3731790
تاریخ :
استاندار مازندران : مازندران پایتخت کشتی جهان است اقتصاد ایران: ساری - استاندار مازندران از کشتی به عنوان نماد ورزش یاد کرد و گفت: مازندران پایتخت کشتی جهان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  یوسف نوری عصر یکشنبه در حاشیه آئین بدرقه پهلوانان و کشتی گیران به المپیک ۲۰۲۴ با بیان این که کشتی نماد ورزش و مازندران پایتخت کشتی ایران و جهان است، افزود: ورزشکاران استان با مربیان کار خوبی را انجام دادند.

وی با اظهار این که امیدواریم مدال‌های جهانی توسط ورزشکاران کسب شود، افزود: کسب مدال المپیک یک اعتبار جهانی است و نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

وی با تاکید بر ترسیم حکمرانی ورزش کشتی در استان افزود: باید نسبت به برآورده شدن خواسته‌های ورزشکاران و کشتی گیران اقدام شود.

نوری با عنوان این که باید از ورزشکاران حمایت شود، گفت: باید جوانان این مرز وبوم در رشته کشتی جذب شود تا قهرمانی تداوم یابد.

استاندار مازندران با اظهار این که هر یک از ورزشکاران الگوی رفتاری و عملی جوانان هستند، سرمایه گذاری در این حوزه را لازم دانست و افزود: همچنین کارخانه‌ها وواحدهای تولیدی مسؤولیت اجتماعی را به سمت ورزش سوق دهند.