تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3731256
شناسه : 3731256
تاریخ :
معادلات قدرت در جهان در حال تغییر است اقتصاد ایران: شهردار تهران با بیان اینکه ما نظاره‌گر تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در جهان را متفاوت از گذشته خواهد کرد، گفت: در این تحولات از استکبار و بهره‌کشی از مردم توسط قدرت‌های ظالم عبور می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در تم پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: امیدوارم مردان، زنان و جوانان این مرز و بوم با حضور در این مکان از این وجهه ویژه بهره‌برداری شده از هنر و نشانگر مقاومت استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما نظاره‌گر تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در جهان را متفاوت‌تر از گذشته خواهد کرد. در این تحولات از استکبار و بهره‌کشی از مردم توسط قدرت‌های ظالم عبور خواهیم کرد و مقدماتی فراهم خواهد شد که عالم به سمت پایه گذاری و زمینه سازی ظهور کبری و عدالت گستری در جهان خواهد رفت.

زاکانی با اشاره به محتوای به نمایش درآمده در تم پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: منطقه ما پیشینه تمدنی ویژه‌ای دارد و امروز نماد مقاومت است. در تم پارک سرزمین تمدن‌ها با کار برجسته هنری تمدن شش کشور محور مقاومت با محوریت فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش در می‌آید که در آن تمدن ایران اسلامی با غنای فرهنگی‌اش در کنار تمدن عراق بزرگ و مؤثر در منطقه به همراه تمدن کشور یمن، نماد مقاومت و حریت، در کنار تمدن سوریه مظلوم که در یک دهه گذشته مورد ظلم قرار گرفت و با گوهر مقاومت سرپا مانده است، به همراه تمدن لبنان مقاوم با حزب الله سرافرازش با هدف نشان دادن مظلومیت فلسطین و آزادی قدس شریف به نمایش در خواهد آمد.

شهردار تهران تاکید کرد: در تم پارک سرزمین تمدن‌ها هم تجلی تمدن گذشته کشورهای اسلامی محور مقاومت را داریم و هم عنصر مقاومت را به عنوان کلید اصلی خروج ملت‌های منطقه از مشکلات به رخ می‌کشیم.

زاکانی در پایان سخنان خود گفت: منطقه غرب آسیا با مقاومت رنگ دیگری گرفته است و امروز غده سرطانی اسرائیل رو به زوال است. ما امیدواریم در این افق بلند نیز که انتهای آن با پیروزی همراه است بتوانیم گوشه‌ای از غم و رنج مردم فلسطین و همه کشورهای مظلوم دنیا را با هنر به درستی نشان دهیم.