تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3728609
شناسه : 3728609
تاریخ :
بیانیه باشگاه استقلال در خصوص علی کریمی اقتصاد ایران: باشگاه استقلال تهران در بیانیه ای اعلام کرد در صورت تمایل باشگاه کایسری اسپور، مذاکرات برای نهایی شدن انتقال جناب آقای کریمی به تیم استقلال از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  باشگاه استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال است. یکی از بازیکنانی که مد نظر مدیران این تیم قرار دارد علی کریمی لژیونر تیم کایسری اسپور است.

باشگاه استقلال تهران ضمن انتشار بیانیه ای در خصوص علی کریمی اعلام کرد که به دلیل نبود مدیر ورزشی و سرپرست در تیم کایسری اسپور و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی آن باشگاه، احتمال کمی وجود دارد که کریمی بتواند به استقلال بپیوندد و از طرفی باشگاه ترکیه‌ای تاکنون نامه‌های باشگاه استقلال را جواب نداده است.

در بیانیه استقلال آمده است:

به اطلاع می‌رساند، باشگاه استقلال طی دو نامه رسمی به باشگاه کایسری اسپور ترکیه خواهان صدور رضایتنامه جهت انتقال قطعی جناب آقای علی کریمی، بازیکن ارزشمند و باتجربه، شده است.

با وجود پیگیری‌های مستمر از سوی باشگاه، تاکنون پاسخی از سوی باشگاه کایسری اسپور دریافت نشده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، فقدان سرپرست و مدیر ورزشی باشگاه کایسری اسپور به دلیل اخراج، وقفه‌ای در روند مذاکرات ایجاد کرده است.

جناب آقای کریمی طی مکالمات با باشگاه استقلال، ضمن ابراز تمایل به انتقال به تیم محبوب خود، به این موضوع اشاره داشتند که باشگاه کایسری اسپور به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و عدم امکان جذب بازیکن جایگزین، تمایلی به صدور رضایتنامه برای ایشان در حال حاضر ندارد.

باشگاه استقلال ضمن احترام به قوانین و مقررات حاکم بر نقل و انتقالات، همچنان مصرانه پیگیر نهایی شدن این انتقال خواهد بود و در صورت تمایل باشگاه کایسری اسپور، مذاکرات برای نهایی شدن انتقال جناب آقای کریمی به تیم استقلال از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه استقلال مراتب قدردانی خود را از صبر و شکیبایی هواداران گرامی در این خصوص ابراز داشته و ابراز امیدواری می‌کند که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، شاهد حضور این بازیکن ارزشمند در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشیم.