تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727137
شناسه : 3727137
تاریخ :
پیشنهاد وسوسه‌انگیز السد قطر به گوندوگان اقتصاد ایران: تیم فوتبال السد قطر امیدوار است ستاره آلمانی خط میانی بارسلونا را از چنگ این تیم درآورد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  شبکه TV3 کاتالونیا مدعی شد که باشگاه السد قطر به ایلکای گوندوگان هافبک هجومی آلمانی تیم فوتبال بارسلونا قراردادی سه ساله پیشنهاد کرده است.

کاپیتان تیم ملی آلمان تابستان سال گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست و بدون شک بهترین بازیکن تیمش هم بود، اما نتایج بارسلونا آنطور که او انتظارش را داشت پیش نرفت و مجبور شد دست خالی فصل را به پایان برساند. علاوه بر این گزارش‌هایی مبنی بر انتقاد ستاره آلمانی از رویکرد هم‌تیمی‌هایش منتشر شد که نشان از نارضایتی او از وضعیت تیم جدیدش داشت. شاید به همین دلیل هم قطری‌ها تصور کرده‌اند که می‌توانند ستاره سابق منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرند.

 طبق اعلام TV3، قطری‌ها به منظور رقابت با باشگاه‌های عربستان سعودی که در یکی دو سال اخیر، به مقصد ستاره‌‌های بزرگ اروپا تبدیل شده‌اند، پیشنهادی نجومی به گوندوگان داده‌اند که البته رقم آن نامشخص است، اما آنقدری هست که توانسته او را به فکر فرو ببرد.

برای بارسایی‌ها هم اگرچه از دست دادن گوندوگان ضربه بزرگی خواهد بود، اما رقمی که از فروش او به دست خواهند آورد، می‌تواند کمکی بزرگ در جهت رفع مشکلات اقتصادی‌شان باشد.

گوندوگان 33 ساله تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد که امکان تمدید آن برای یک دیگر وجود دارد.