تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3725525
شناسه : 3725525
تاریخ :
طارمی چقدر به قدرت اینتر اضافه می کند؟ اقتصاد ایران: ستاره پیشین تیم فوتبال اینتر معتقد است پیوستن مهدی طارمی و زیلنسکی به اینتر موجب شده است این تیم نسبت به فصل قبل قدرتمندتر باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مهدی طارمی مهاجم ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران که اخیراً به باشگاه اینتر در سری آ ایتالیا پیوسته است در نخستین دیدار خود را پیراهن این تیم برابر تیم سوییسی لوگان عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست با ۲ گل و یک پاس گل، شروع موفقی داشته باشد.

«جوزپه برگومی»، مدافع سابق اینتر و کارشناس فوتبال، اخیراً در گفت‌وگویی با روزنامه «گازتا دلو اسپورت» درباره قدرت و توانایی تیم اینتر در فصل جدید صحبت کرده است.

تقویت تیم با اضافه شدن زلینسکی و طارمی
برگومی اظهار داشته که با ورود پیوتر زلینسکی و مهدی طارمی، تیم اینتر نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر به نظر می‌رسد. هر دو بازیکن به صورت رایگان جذب شده‌اند و برگومی این مسئله را به عنوان یک نقطه مثبت برای تیم قلمداد کرد. او گفته است: زلینسکی به ویژه به عنوان یک جانشین مناسب برای هنریک مخیتاریان در نظر گرفته شده است، چرا که این بازیکن نمی‌تواند تمامی بازی‌ها را به صورت فشرده انجام دهد.

برگومی همچنین از خرید ژوزپ مارتینز، دروازه‌بان جوان، ابراز رضایت کرده و معتقد است که این بازیکن می‌تواند به مرور زمان به عنوان پشتوانه ای برای یان سومر در تیم رشد کند.

با وجود اینکه برگومی اشاره کرده که ممکن است تیم اینتر در خط میانی کمی از نظر میانگین قدی کمبود داشته باشد، اما کیفیت کلی تیم به نظر او بسیار بالا و بدون رقیب در سری آ است. توانایی اینتر در ارائه سطح بالای بازی با استفاده از خریدهایی که در تابستان انجام داده است بی نظیر است.