تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724943
شناسه : 3724943
تاریخ :
در آستانه برگزاری المپیک؛ فرانسه تدابیر شدید امنیتی در پاریس وضع کرد اقتصاد ایران: پلیس فرانسه جهت ایجاد نظم و جلوگیری از خرابکاری‌های احتمالی در آستانه برگزاری المپیک، تدابیر شدید امنیتی را در پایتخت این کشور وضع کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  با نزدیک شدن به افتتاح رسمی المپیک 2024 پاریس، این شهر به عنوان میزبان کاروان‌های ورزشی 208 کشور جهان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفت.

گشت منظم و دقیق پلیس بر روی رودخانه سن محل برگزاری آیین افتتاحیه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس این کشور می‌باشد تا جلوی هرگونه عملیات خرابکارانه را بگیرد.

المپیک 2024 پاریس ,

استقرار نیروهای پلیس پرتعداد در تمامی سطح شهر بویژه مسیرهای منتهی به دهکده ورزشکاران از دیگر تدابیر پلیس این کشور می‌باشد که به دقت تمامی ورود و خروج افراد و خودروها را زیر نظر دارند.

ایجاد سامانه جهت اخذ مجوز برای رفت و آمد به مناطق ویژه که سالن‌های ورزشی در آن قرار دارد نیز جزو دیگر برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته است بدین نحو که افراد با ذکر مشخصات و دلایل حضورشان در محل ویژه یک کیوآرکد دریافت کرده و با ارائه آن به پلیس وارد محدوده مورد نظر می‌شوند.

3 ساختمان در ضلع غربی دهکده ورزشکاران به کاروان ورزشی  جمهوری اسلامی ایران اعزامی به المپیک 2024 پاریس اختصاص یافته است. ترکیه، تایپه و چین، همسایگان ایران در دهکده بازی‌ها هستند.

المپیک 2024 پاریس ,