تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3724703
شناسه : 3724703
تاریخ :
اجرای برنامه «زیرآسمان روضه» تا اربعین حسینی اقتصاد ایران: برنامه «زیرآسمان روضه» برای سومین سال متوالی در بوستان‎ های ویژه بانوان اجرا می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران؛ تعمیق فرهنگ عاشورا که مفاهیم، سخنان، اهداف، انگیزه‌ها و شیوه‌های عمل والای ائمه اطهار (ع) را شامل می‌شود، در کنترل روابط و رفتارهای افراد جامعه مؤثر است زیرا به واقع در واقعه بزرگ کربلا، آموزه‌های دین مبین اسلام به اوج خود می‌رسند.

در راستای اهدافی همچون بسترسازی و ایجاد فضای مناسب در بوستان‌های بانوان شهر تهران جهت برگزاری هیئت‌های‌مذهبی‌خانگی؛ مشارکت پر رنگ زنان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی جهت ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی؛ نهادینه کردن ارزش‌های انسانی از جمله ایثار، آزادگی، وفاداری و ظلم ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با بوستان‌های بانوان و ظرفیت‌های آن‌ها، اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سومین سال متوالی، برنامه «زیر آسمان روضه» را در بوستان‌های ویژه بانوان اجرا کرده است.

این برنامه که از اول ماه محرم آغاز شده تا اربعین حسینی (۴ شهریور ماه ۱۴۰۳) در بوستان‌های بانوان مناطق ۳، ۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۱ شهر برگزار می‌شود.

اجرای برنامه «زیرآسمان روضه» تا اربعین حسینی