تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3723052
شناسه : 3723052
تاریخ :
رقابت های کشتی آزاد نونهالان آسیا؛ چهار ملی‌پوش ایران فینال و چهار نفر در رده‌بندی اقتصاد ایران: در پایان مرحله مقدماتی رقابت های کشتی آزاد نونهالان آسیا که به میزبانی تایلند در جریان است، چهار ملی پوش ایران به یک قدمی مدال طلا رسیدند و چهار نفر برای مدال برنز تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در پایان مسابقات نوبت صبح و مقدماتی، آرمان الهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، هومن کلهری در وزن ۶۲ کیلوگرم، صدرا فولادزاده در وزن ۷۵ و سام دانشور در وزن ۸۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، بنیامین آشفته در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمدطاها اکبرزاده در وزن ۴۱ کیلوگرم، امیرحسین خسروی در وزن ۵۷ کیلوگرم و امیرعلی فراستی در وزن ۶۸ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند، متین کتولی در وزن ۴۴ کیلوگرم و سید ابوالفضل حسینی در وزن ۵۲ کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبا، از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۳۸ کیلوگرم بنیامین آشفته پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل حمیدبک اوتانظراف از ازبکستان به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۵ بر ۵ مغلوب بک دولت آقابک از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. آشفته در این دیدار به مصاف سایخانسانا گالخو از مغولستان می رود.

در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدطاها اکبرزاده در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب هاراتو اما از ژاپن شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با جهانگیر تولکونوف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۴۴ کیلوگرم متین کتولی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۴ از سد عادیل کاریپبکوف از قرقیزستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۶ مغلوب کامران بک نوراله یف از ازبکستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمان الهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل نظیرت اسنگولوف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ از سد محمدعلی ساگینبای از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. الهی در این دیدار به مصاف ایبوکی کامیکاوا از ژاپن می رود.

در وزن ۵۲ کیلوگرم سید ابوالفضل حسینی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۵ مقابل بایدولت از قزاقستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر قزاق، حسینی حذف شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم امیرحسین خسروی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ایچوان چیو از چین تایپه را شکست داد. وی در دور بعد مقابل حمزه نافیش از اردن با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. خسروی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب تایگا هیبارینو از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با کانیش ژاکسیلیک از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن ۶۲ کیلوگرم هومن کلهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ضمیر دانیار از قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ جلال الدین جلال اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. کلهری در این دیدار با ادریس بهرام اف از تاجیکستان پیکار می کند.

در وزن ۶۸ کیلوگرم امیرعلی فراستی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل ایوب جان بازارزاده از تاجیکستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۷ مغلوب کویچیرو ناگایی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. فراستی در این دیدار با وی لی از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم صدرا فولادزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر و ضربه فنی فانوفات چایلوس از تایلند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۲ از سد دیپانشو داهیا از هند گذشت و راهی دیدار فینال شد. فولادزاده در این دیدار به مصاف عادیل بک یربولاتوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سام دانشور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ از سد خوسلن تسرما از مغولستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ مقابل خداداد حکیم اف از تاجیکستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دانشور در این دیدار با روناک از هند مبارزه می کند.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق، از ساعت ۱۳ امروز برگزار می شود.