تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3722375
شناسه : 3722375
تاریخ :
سامانه «دولت‌یار» را به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم اقتصاد ایران: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: سامانه معرفی افراد شایسته برای پست‌های مدیریتی را به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم 22 آزمون استخدامی برگزار کردیم، آخرین آزمون هم  12 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراحل جذب در آزمون استخدامی به این صورت است که بعد از اعلام نتایج اولیه، دستگاه اجرایی متولی ارزیابی تکمیلی را  انجام می‌دهد، بعد از ارزیابی تکمیلی، نتایج گزینش و حراست باهم جمع می‌شود و دستگاه مجری نتایج را اعلام می‌کنند و اگر داوطلبین اعتراضی دارند به دستگاه اجرایی منتقل کنند.

لطیفی ادامه داد: کاری را از قبل با دستور رئیس جمهور شهید شروع کردیم مبنی بر اینکه سامانه‌ای ایجاد شود برای معرفی افراد شایسته برای انتصاب در پست‌های مدیریتی،که این کار تمام شده است، سامانه‌ای تحت عنوان دولت یار تهیه شده است، این را به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم که از این سامانه استفاده کنند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تصریح کرد: افرادی که شایستگی دارند در این سامانه ثبت نام می‌کنند که در دستگاه اجرایی از ظرفیت‌ها استفاده کنند، هر موقع دولت منتخب اعلام کنند ما این سامانه با همه امکانات را در اختیارشان قرار می‌دهیم.