تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک تجارت
لینک : econews.ir/5x3720549
شناسه : 3720549
تاریخ :
«ایما تجارت» بانک تجارت رونمایی شد اقتصاد ایران: «ایما تجارت» اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت، در مراسمی با حضور معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مدیرعامل، رئیس، معاون و عضو هیات مدیره بانک تجارت و ... رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، دکتر مهران محرمیان در این مراسم با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های ارزش‌آفرین از جمله بانکداری دیجیتال توسط بانک‌ها، ارائه خدمات نو بانک تجارت به مشتریان را مصداق گام برداشتن به سوی بانکداری دیجیتال و شایسته قدردانی دانست.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات متمرکز شده در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت (ایما تجارت) ابراز امیدواری کرد این پروژه با موفقیت در فضای کسب‌وکاری کشور اجرا شود.

محصولی جدید در خدمت هلدینگ‌های بزرگ

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به خدمات قابل ارائه در اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت اظهار داشت: «ایما تجارت»، در واقع خدمتی جدید، ویژه هلدینگ‌های بزرگ با تعداد زیرمجموعه و تراکنش‌های مالی بالا است و به‌صورت مشخص مجموعه خدمات بانکی، مالی و کسب‌وکاری آنها را در یک پلتفرم واحد و جامع گردهم آورده و ارائه می‌کند.

«ایما تجارت» تلاش دارد با پیوند زدن اکوسیستم یکپارچه در کسب‌وکار روزمره مشتریان از طریق دیجیتالی کردن فرآیندها و مشارکت فینتک‌ها، دسترسی دیجیتال مشتریان به اطلاعات و سرویس‌های بانکی را تسهیل و تجربه مشتری را بهبود بخشد.

این محصول کاربردی به‌عنوان اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت با رویکردی علمی و پس از انجام مطالعات گسترده در راستای توسعه محصولات راهبردی این بانک طراحی شده است. مدیریت مالی جامع هلدینگ‌ها، مدیریت نقدینگی و موبایل بانک شرکتی، امکان ارسال صورت حساب تأیید شده توسط بانک برای شخص ثالث با استفاده از کدهای QR، تنوع تولید شناسه و همچنین تنظیمات سرفصل‌های مالی طبق الگوی کسب و کاری مشتری از جمله خدمات این اکوسیستم به شمار می‌روند.

سرویس‌های این پلتفرم در سه دسته کلی خدمات بانکی، مالی و غیرمالی با شعار «همه خدمات روی میزشما» به مشتریان ارزنده حقوقی ارائه می‌شود و چشم‌انداز «ایما تجارت» به‌عنوان نخستین پلتفرم بانکی کشور، در واقع حمایت، مشارکت و همراهی با کسب‌وکار روزمره مشتریان است.