تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3719996
شناسه : 3719996
تاریخ :
اروگوئه به عنوان سومی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ رسید اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیدار رده‌بندی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ با غلبه بر کانادا به عنوان سومی دست یافت.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، دیدار رده‌بندی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024، بامداد امروز (یکشنبه- به وقت تهران) در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی بین تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و کانادا برگزار شد که در نهایت این شاگردان مارچلو بیلسا بودند که پس از تساوی 2-2 در طول 90 دقیقه، در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 3 رسیدند و عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را آن خود کردند.

در جریان بازی ابتدا اروگوئه با گل دقیقه 8 رودریگو بنتانکور از حریف پیش افتاد و در ادامه اسماعیل کانه در دقیقه 22 گل تساوی را برای کانادا به ثمر رساند. بازی با تساوی یک-یک دنبال می‌شد؛ تا اینکه جاناتان دیوید در دقیقه 80 گل دوم کانادا را وارد دروازه حریف کرد. بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که اروگوئه با گل دقیقه 2+90 لوئیس سوارس به شکلی دراماتیک به بازی بازگشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی هم بازیکنان کانادا دو ضربه پنالتی را به هدر دادند تا اروگوئه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود.

در دیدار فینال این رقابت‌ها، از ساعت 3:30 بامداد فردا (دوشنبه - به وقت تهران) تیم‌های آرژانتین و کلمبیا برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.