تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3717908
شناسه : 3717908
تاریخ :
استاندار اصفهان: فعالیت دولت تا آخرین ساعت خدمت متوقف نشود اقتصاد ایران: اصفهان- استاندار اصفهان گفت: کرسی جمهوری اسلامی امانت الهی است، هیچ کدام ما نباید تا ساعت آخر خدمت خدشه‌ای به تلاش و خدمت‌رسانی خود وارد ساخته و باید با دولت چهاردهم همکاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سیدرضا مرتضوی صبح پنجشنبه در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام ماه محرم، به دیدار اعضای دولت سیزدهم در روزهای گذشته با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تأیید مجدد رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت سیزدهم قابل تقدیر و دل گرم کننده بود.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار جای خالی شهید جمهور آیت الله رئیسی احساس می‌شد، ادامه داد: تعابیر زیبا و دقیقی مقام معظم رهبری از شخصیت و تلاش رئیس جمهور شهید داشتند، به تعبیر ایشان دولت سیزدهم، دولت کار، امید و حرکت بود.

استاندار اصفهان افزود: مردمی بودن دولت و تلاش بی‌وقفه برای بهبود شرایط آحاد مردم نه توده‌های خاص و اعتقاد عمیق به توانمندی‌های داخلی از جمله ویژگی‌های ماندگار رئیس جمهور شهید برای سایر دولت‌های آینده خواهد بود.

سلوک رفتاری کم‌نظیر شهید جمهور آیت الله رئیسی

وی برخی از ویژگی‌های رفتاری شهید جمهور آیت الله رئیسی را برشمرد و عنوان کرد: صراحتی که رئیس جمهور شهید در عرصه‌های دینی و انقلابی و سیاست خارجی از خود بروز می‌داد، خستگی ناپذیری و مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت در سیاست خارجی که باعث شد بیشترین دستاوردهای حوزه بین‌الملل پس از انقلاب در این دوره رقم بخورد، اهتمام به اجرای پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ از جمله خطوط ریلی، پروژه‌های آبی استان و … از جمله پروژه‌هایی هستند که کسی جرأت ورود به آنها را نمی‌کرد اما این شهید والامقام تنها با توکل به خداوند متعال و اتکاء به توان داخلی آنها را دنبال کرد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام اهل تصمیم در جایی که بقیه خود را کنار می‌کشیدند بود که نمونه آن را در پروژه ماندگان (تأمین آب اصفهان از منابع درون استان) می‌بینیم.

همراهی با دولت چهاردهم خدمت به جمهوری اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات اخیر آنچه که اتفاق افتاده تصمیم مردم و قطعاً خیر و برکت برای مردم است و ما نیز با تمام توان پشتیبانی می‌کنیم و آرزوی ما موفقیت دولت چهاردهم خواهد بود زیرا دولت جمهوری اسلامی است.

مرتضوی ادامه داد: این مهم است که دولت چهاردهم نیز با افزایش امید و کارآمدی نظام افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

نیروی انسانی کارآمد میراث بزرگ شهید رئیسی

وی عنوان کرد: بزرگترین میراث شهید جمهور آیت الله رئیسی سلوک رفتاری و تقدیم کردن نیروی انسانی کارآمد به نظام جمهوری اسلامی بود، جمعی از مدیران کارآمد، جهادی، متخصص و متعهد در این دولت فرصت خدمت یافتند که میراث گرانبهایی است.

فعالیت دولت تا آخرین ساعت خدمت متوقف نشود

استاندار اصفهان خطاب به فرمانداران استان گفت: هیچکدام ما نباید تا ساعت آخر خدمت خدشه‌ای به تلاش و خدمت‌رسانی خود وارد کنیم.

وی با اشاره به اینکه کرسی جمهوری اسلامی امانت الهی است از این رو با شدت و قوت فعالیت‌ها ادامه یابد، بیان کرد: کارهای مؤثر و پیشران نیز همانند برنامه‌ریزی های گذشته به پیش رود و دولت چهاردهم امیدوارانه اتمام پروژه‌های را انجام دهد و برای خدمت رسانی به مردم سوار اسب زین کرده شود، این افتخار ما است.