تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3717891
شناسه : 3717891
تاریخ :
چانگان سی اس۷۵ پلاس جدید از راه می رسد اقتصاد ایران: عصر خودرو- در گرافیک داخلی چراغ عقب چانگان سی اس۷۵ پلاس جدید از تعداد زیادی واحد مستقل نورانی استفاده شده و فضای بین دو چراغ نیز طراحی یکپارچه دارند که در مرکز آن لوگوی نورانی چانگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  چانگان نسل چهارم شاسی بلند سی اس75 پلاس را آماده حضور در بازار کرده است. این در شرایطی است که سی اس75 پلاس فعلی بازار چین از 16200 تا 20600 دلار قیمت دارد، کارشناسان پیش بینی می کنند مدل جدید نیز در همین محدوده قیمت گذاری شود.

براساس اطلاعات موجود، چانگان سی اس75 جدید همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری توربو استفاده می کند و در دو تریم 185 و 189 اسب بخاری ارائه خواهد شد. به این ترتیب انتظار می رود که چانگان پیشرانه 2 لیتری توربو مدل فعلی را از برنامه کار این خودرو حذف کند.

در پروفایل دماغه مشاهده می کنیم که جلوپنجره طراحی بدون فریم دارد و با 4 ردیف چراغ ال ئی دی در هر طرف و یک نوار نورانی در مسیر خط درپوش موتور منظره ای جذاب برای سی اس75 پلاس ایجاد شده است.

لوگوی چانگان نیز نورانی شده است.

در گرافیک داخلی چراغ عقب نیز از تعداد زیادی واحد مستقل نورانی استفاده شده و فضای بین دو چراغ نیز طراحی یکپارچه دارند که در مرکز آن لوگوی نورانی چانگان قرار گرفته است.

چانگان سی اس75 پلاس جدید از منظر ابعاد برابر با 4770 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض، 1695 میلیمتر در ارتفاع و 2800 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. بدین ترتیب 60 میلیمتر در طول و 45 میلیمتر در عرض از نسل سوم سی اس75 پلاس بزرگ تر است. فاصله بین محورها نیز 90 میلیمتر رشد داشته است.

کابین میزبان بیشترین تغییرات بوده و یک ساختار جدید ارائه شده است. نمایشگر 3 تایی چانگان برای خود یک هایپراسکرین(فناوری اختصاصی مرسدس بنز) کوچک است. نمایشگرها در قابی یکپارچه قرار دارند و منظره ای فوق العاده جذاب و جدید برای خودروهای چینی ایجاد کرده اند.

دو پد شارژ بی سیم و دو نگهدارنده لیوان در کنسول میانی مشاهده می شود.

فرمان دو شاخ، صندلی های باکیفیت زروگراویتی، پوش چرم، قسمت زیرپایی برای صندلی ردیف جلو،سانروف و بسیاری امکانات دیگر در این کابین متفاوت و غیرتکراری برای یک محصول چینی فضایی جذاب را شکل داده اند.