تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3659451
شناسه : 3659451
تاریخ :
برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان اقتصاد ایران: معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: جشن‌های دهه کرامت به رسم هرساله، امسال در ۲۰۱ نقطه جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، حجت الاسلام سید احمد مشرف در نشست خبری به مناسبت هفته کرامت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به شعار امسال دهه کرامت با عنوان «با شما سربلندیم» از برگزاری جشن‌های این دهه در بقاع متبرکه و مساجد سراسر کشور خبر داد و افزود: مراسم آغازین جشن‌های دهه کرامت، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با مراسم خطبه خوانی و حضور گروه‌ها، اصناف و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر دخت موسی ابن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تکریم ۵ هزار دانشجوی دختر و بانو در این روز گفت: با این آئین بزرگ، جشن‌های دهه کرامت امسال یک روز زودتر آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت، اعزام سفیران کریمه به ۲۶ استان و ۲۹ کشور جهان با هدف تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) را از دیگر برنامه‌های این دهه بیان کرد.


حجت الاسلام مشرف افزود: بازدید از موزه آستان مقدس بانوی کرامت در روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) به صورت رایگان و در دیگر روز‌های این دهه نیم بها خواهد بود.


وی سخنرانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در آئین افتتاحیه ۲۰ اردیبهشت ماه، تکریم دختران به تکلیف رسیده، شب شعر، خطبه خوانی و قران خوانی، گل آرایی ضریح مطهر و مسیر عبور و مرور زائران، رونمایی از طرح‌های هنری و معماری حرم مطهر و اجتماع اصناف و گروه‌ها در آئین‌های دهه کرامت را از دیگر برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت در شهر مقدس قم بیان کرد.