گیبینگ ژانگ، معاون اجرایی چری در جریان ارائه این سرمایهگذاری مشترک گفت زمانی که به مقیاس کافی تولید رسیدیم، صادرات به بقیه اروپا و سایر کشورها را برنامهریزی خواهیم کرد و آن را به یکی از اصلیترین تاسیسات صادراتی چری در سراسر جهان تبدیل خواهیم کرد. خودروسازان برقی در سراسر جهان در حال جنگ قیمتی برای به دست آوردن سهم بازار هستند.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا گفت که چری و ای وی موتورز حدود ۴۰۰ میلیون یورو (۴۲۶.۶۴ میلیون دلار) در کارخانه سرمایهگذاری خواهند کرد. سانچز گفت که چنین سرمایهگذاریهایی نشان میدهد که اسپانیا پس از اجرای طرحی پنج میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰ برای جذب تولید در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ خودروهای الکتریکی برای اروپاست.
امسال، چری امودا ۵ خود را در نسخههای برقی و موتور احتراقی خود در بارسلون تولید خواهد کرد و بعداً مدل جیکو ۷ خود را نیز در آنجا تولید خواهد کرد. EV Motors تولید دو مدل شاسی بلند را در نسخههای پلاگین هیبریدی و احتراقی در سه ماهه چهارم آغاز خواهد کرد.
طبق گزارش رویترز، چری و ابرو اعلام کردند که قصد دارند در سال ۲۰۲۷ سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودرو در کارخانه تولید کنند که تا سال ۲۰۲۹ به حدود ۱۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.