تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3651564
شناسه : 3651564
تاریخ :
سه برنامه تحولی شبکه یک سیما در ماه رمضان اقتصاد ایران: شبکه یک سیما در ماه رمضان امسال، سه برنامه را متناسب با رویکرد تحول در صداوسیما روی آنتن برده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  ۳ برنامه تحولی شبکه یک سیما در ماه رمضان ۱۴۰۲ به شرح زیر هستند:
«هلال»: ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما در ماه رمضان با نام «هلال» به تهیه کنندگی مجید ظریف هر شب ساعت ۱۷ به استقبال لحظات ملکوتی اذان مغرب و افطار می‌رود.این برنامه با شعار «ما به هم ربط داریم» و با رویکرد امتی و شناخت آداب رسوم و مشترکات فرهنگی و تاریخ کشور‌های مسلمان پخش خواهد شد.تولید این برنامه با استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در شهر‌های مختلف کشورمان (رویکرد تحولی مرکز گریزی و و عدالت رسانه‌ای) صورت گرفته است.
«امت قرآن»: این برنامه که به جزء خوانی روزانه قرآن کریم در کشور‌های اسلامی اختصاص دارد، در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۱ پخش می شود.این برنامه در ماه رمضان قبل ، جزء خوانی روزانه قرآن را از کشور‌های یمن، فلسطین، سوریه، مصر، الجزایر، بحرین، لبنان، بوسنی و هرزگوین، سودان و ... به تصویر کشید.«ماه خدا»: شبکه یک در راستای مرکز گریزی و عدالت رسانه‌ای در تولید و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در شهرستانها است. برنامه سحرگاهی «ماه خدا» امسال خارج از تهران تولید و پخش می‌شود که پیش از این سابقه نداشته است.«ماه خدا» در سحر‌های ماه رمضان ساعت ۳:۳۰ به تهیه کنندگی یونس قاسمی به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود و با بیان نکات اخلاقی، معرفتی، دعا نیایش و اذان صبح تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.