تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3651127
شناسه : 3651127
تاریخ :
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: مطالبه اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن اقتصاد ایران: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشور‌ها به اتحادی برای محکوم کردن «رژیم اشغالگر اسرائیل» در بخش زنان دست یابند و مساله اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در کمیسیون مقام زن سازمان ملل به نیویورک رفته است، گفت: در پی وخامت اوضاع نوار غزه، امیدواریم کشور‌ها به اتحادی برای محکوم کردن «رژیم اشغالگر اسرائیل» در بخش زنان دست یابند. امیدواریم مساله اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن مطالبه شود و به انجام برسد.

خزعلی افزود: به صورت متداول کشورها، گزارشی از وضع زنان ارائه می‌کنند و ما هم وضع زنان ایران را گزارش خواهیم کرد و همینطور وضع زنان در جامعه بین المللی و مسائلی که با آن مواجه هستند و بصورت ویژه شرایطی که متاسفانه در غزه است. کشتار و گرسنگی که در غزه به سبب محاصره و جنایات جنگی که اتفاق می‌افتد، حاکم است و امیدواریم کشور‌ها به اتحادی در این زمینه برسند و بتوانند این عنصر خطرناک و این رژیم اشغالگر را در بخش زنان محکوم کنند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد.