تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3642717
شناسه : 3642717
تاریخ :
آخرین روز‌های ضبط سریال «نون. خ» در چابهار اقتصاد ایران: چابهار این روز‌ها میزبان عوامل تولید مجموعه تلویزیونی نوروزی «نون. خ» است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا کیخا مدیر کل صداوسیمای سیستان و بلوچستان درباره آخرین اخبار از تولید فصل جدید سریال «نون. خ» گفت: عوامل مجموعه تلویزیونی «نون. خ»، روز‌های پایانی ضبط قسمت‌هایی از این مجموعه را در سیستان و بلوچستان و شهر چابهار می‌گذرانند. 

 
به گفته کیخا، ۱۰ قسمت از فصل جدید «نون. خ» در چابهار ضبط خواهد شد و با این کار دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان و فرهنگ و آداب رسوم آنها به نمایش در می‌آید. 
 
فصل پنجم سریال «نون. خ» در ۲۵ قسمت ساخته می‌شود و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان آغاز می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود. اهمیت حفظ محیط زیست و میراث فرهنگی و معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف هنوز اصلی‌ترین محور قصه «نون. خ» است. 
 
حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر و بیژن بنفشه‌خواه از جمله بازیگران سریال هستند. فصل‌های گذشته «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک پخش شدند.