تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3639799
شناسه : 3639799
تاریخ :
رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: اصلاح ساختار بودجه، هدف مشترک دولت و مجلس اقتصاد ایران: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، موضوعات اساسی از جمله پرداخت یارانه نقدی، معیشتی، حقوق و دستمزد به خوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، داوود منظور  در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در مجلس اظهار داشت: این لایحه در کمیسیون تلفیق بررسی شد و امروز تنها موارد الحاقی به بحث گذاشته شد که دارای ۱۵ تبصره است و به طور کامل مورد تایید کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

وی افزود: دغدغه‌های نمایندگان در چند مورد رفع شد. از جمله هدفمندی یارانه‌ها،حقوق و دستمزد، یارانه نقدی، معیشتی، نان، دارو و مستمری های کمیته امداد و بهزیستی.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امیدواریم این لایحه بتواند تحولی در ساختار بودجه ریزی کشور بوجود آورد. این لایحه پیام‌های اقتصادی خوبی در بخش‌های صنعت و خدمات دارد و مطمئن هستیم به کمک برنامه هفتم بتوانیم به سمت رشد ۸ درصدی اقتصادی، کاهش تورم و حرکت به سمت تک رقمی شدن آن حرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به دو مرحله‌ای بودن بررسی لایحه بودجه، پس از تصویب نهایی بخش اول که مخصوص احکام و تبصره‌ها بود بخش دوم آن که در رابطه با جداول و جزئیات مصارف است به مجلس ارائه می شود که در این زمینه دولت تا کنون ۱۵ جلسه را با حضور بخش‌های مربوطه و وزرا بر گزار کرده است.