تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3634825
شناسه : 3634825
تاریخ :
امضای ۲ سند همکاری میان تهران و دوشنبه اقتصاد ایران: در پایان شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان دو سند همکاری به امضای روسای کمیسیون دو کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،آیین اختتامیه شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان عصر امروز به ریاست "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و "دلیر جمعه" وزير انرژي و ذخاير آب جمهوري تاجيکستان برگزار شد.

برگزاري دوره آموزشي در حوزه آب، از جمله تفاهم نامه های امضا شده برای توسعه همکاری های دو طرف است. «برقراري ارتباط الکتريکي میان ایران و تاجيكستان»، « پروژه سد و نيروگاه سنگ توده ۲»، « پروژه تونل استقلال»، «طرح احداث نيروگاه راغون»، و« آمادگی ایران برای اجرای پروژه‌های آب و برق در تاجیکستان» نیز از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث و تبادل نظر هیئت های ایرانی و تاجیکستانی در این دوره از کمیسیون مشترک همکاری ها بود که به تصویب دو طرف رسید.

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و تاجیکستان ۵ دی در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان گشایش یافت و عصر امروز به کار خود پایان داد.