تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3632279
شناسه : 3632279
تاریخ :
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد: هویت‌ بخشی نیاز امروز بولینگ و بیلیارد است اقتصاد ایران: زنجان-سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: هویت‌بخشی نیاز امروز بولینگ و بیلیارد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،علی سلطان‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیأت بولینگ و بیلیارد استان زنجان، یکی از رویکردهای جدی این فدراسیون را همگانی کردن رشته بیلیارد روی چمن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این رشته به مجموعه فدراسیون اضافه شده، در نظر داریم در خصوص همگانی کردن آن گام‌های بلندی برداریم.

وی با اشاره به اینکه ارزان بودن فعالیت در بولینگ باعث شده است تا جمعیت بیشتری برای فعالیت در این عرصه از خود رغبت نشان دهند، اظهار کرد: به همین خاطر برای اینکه بتوان جمعیت زیادی را تحت پوشش قرار داد، یکی از راهکارها، همگانی کردن این رشته در راستای توسعه آن است.

این مسؤول با یادآوری اینکه امروز رشته بولینگ برخلاف گذشته از حالت سرگرمی صرف خارج شده و به صورت حرفه‌ای و همگانی دنبال می‌شود، ادامه داد: با توجه به نگاه توسعه‌ای فدراسیون در این خصوص، آمار بیانگر آن است که طی یک دهه گذشته موفق به کسب ۱۳۷ مدال آسیایی و جهانی در این رشته شده‌ایم که موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ادامه بر ضرورت ساماندهی ورزشکاران و نیز به روز بودن مدارک مربیان و داوران بولینگ و بیلیارد، تاکید کرد و گفت: اگر قرار باشد به رشته بولینگ و بیلیارد هویت ببخشیم، یکی از راه‌های تحقق این امر در شرایط کنونی، ساماندهی ظرفیت‌هایی است که در این دو رشته وجود دارد.

سلطان‌پور با بیان اینکه باشگاه‌هایی که در رشته بولینگ و بیلیارد فعالیت دارند، باید مجوز داشته و بانک اطلاعاتی فعالان این عرصه نیز در اختیار باشد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخابات در زنجان بودیم، به همین خاطر انتظار داریم هیأت زنجان برای چهار سال آینده برنامه مدونی در حوزه‌های مختلف به ویژه بانوان و نیز امر استعدادیابی داشته باشد.

گفتنی است، در این مجمع رضا صدر محمدی پیغمبری با کسب ۱۴ رأی از ۱۸ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال، سکان هدایت هیأت بولینگ و بیلیارد استان زنجان را بر عهده بگیرد.