تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3630731
شناسه : 3630731
تاریخ :
فرهاد مجیدی در آستانه یک آزمون سخت اقتصاد ایران: فرهاد مجیدی روز شنبه در لیگ امارات ­باید در دیداری بسیار مهم مقابل تیم فوتبال الوصل امارات قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امارات تیم‌های فوتبال الاتحاد کلباء و الوصل امارات­ باید به مصاف هم بروند.

 
تیم فوتبال الاتحاد کلباء اگر چه در چند بازی اخیر نتایج خوبی بدست آورده است، اما در مجموع هنوز جایگاه مطلوبی در لیگ امارات ندارد.
 
دیدار تیم‌های الوصل امارات و الاتحاد کلباء از دو جهت قابل بررسی است. اول اینکه تیم الاتحاد باید روند خوب خود را در این بازی نیز ادامه بدهد و از سوی دیگر سرمربی ایرانی الاتحاد باید به مصاف تیمی برود که سال‌ها برای آن‌ها بازی کرده است و علاقه زیادی به این تیم دارد.
­
فرهاد مجیدی بعد از درخشش در استقلال ­­در سال ۲۰۰۰ به تیم فوتبال الوصل امارات پیوست ­و حدود ۶ سال در این تیم بازی کرد و در آن زمان مسئولان باشگاه الوصل امارات دلیل افزایش تماشاگر این تیم را­ فرهاد مجیدی می‌دانستند.
 
مجیدی در طول حضورش در الوصل امارات که ۶ سال به طول انجامید ۶۸ گل در لیگ ۴۰ گل در جام حذفی و ۲۲ گل در دیگر رقابت‌های بین المللی برای این تیم به ثمر رساند.
 
فرهاد مجیدی در زمانی که به عنوان بازیکن قرضی در تیم العین امارات بود موفق شد در قهرمانی تیم فوتبال العین در لیگ قهرمانان آسیا سهیم باشد.
 
تیم فوتبال الاتحاد کلباء در لیگ برتر فوتبال امارات در رده چهاردهم قرار دارد و تیم فوتبال­ الوصل صدرنشین لیگ فوتبال امارات است.
 
تیم فوتبال الاتحاد کلباء در آخرین بازی از لیگ امارات موفق شد با تیم العین قدرتمند ۲ بر ۲ مساوی کند.