تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3626645
شناسه : 3626645
تاریخ :
استاندار مازندران تاکید کرد: خودکفایی در تولید کاغذ با همت کارگران و دولت اقتصاد ایران: ساری- استاندار مازندران خودکفایی در کاغذ را یکی از کارهای برزمین مانده با قدمت 26 ساله در استان بیان کرد و گفت: این طرح با همت دولت و تلاش کارگران به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر جمعه در جشن خودکفایی در تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی با اشاره به اینکه کارخانه چوب و کاغذ در آستانه ورشکستگی بود، افزود: با حمایت دولت و کارگران کارخانه و مقاومت، این کارخانه سرپا مانده است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دستور ساماندهی کارخانه را صادر کردند، افزود: امروز به جایی رسیدیم که دستور زمین افتاده مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح یک پل در دولت سیزدهم که ۲۷ سال نیمه کاره مانده بود، حل مساله را از دستورهای مهم دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: یکی از مهمترین مواد اولید چوب و کاغذ در استان مازندران وجود دارد و با سیاستگذاری‌های صورت گرفته قرار است بیش از یک میلیارد اصله نهال در کشور غرس شود.

استاندار مازندران گفت: با توجه به این سیاست اقدام‌های مؤثری را در استان داریم و تولید چوب و کاغذ یکی از کارها است.

در حاشیه این برنامه بسیج رسانه اولین رویداد رقابتی جام رسانه‌ای امید را با # خودکفایی کاغذ و # پیشر فت مازندران اجرا می‌کند.