تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3617685
شناسه : 3617685
تاریخ :
با کاهش مراحل بروکراسی اداری صورت می گیرد؛ افزایش توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تأکید بر تسهیل امور اداری مراجعان مردمی در ادارت دولتی گفت : کاهش بورکراسی و فرایند اداری موجب افزایش رضایتمندی عمومی است .

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امیر مقدم ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بایدبا کار تیمی  در حوزه ی توسعه زیرساخت ها، به سمت توسعه اقتصادی، ایجاد درآمد ،رونق بخشی و جهانی شدن حرکت کنیم که این کار با عنوان تصدی‌گری برعهده سازمان است . 

مقدم با اشاره به کاهش مشکلات اساسی  بروکراسی کاری در سازمان گفت:  تا جایی که قانون اجازه می‌داد و در توان ما بود برای حل مشکلات مردم  تلاش کردیم و فرآیند نمودار نارضایتی‌های مراجعان و ارباب رجوع‌ را از ۲۶۷ به  ۱۲۷  فرآیندکاهش دادیم. 

وی گفت:مجاری اداری و بورکراسی  صف‌هایی که فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی در آن گرفتار بودند ، شناسایی کردیم تا از حضور آنان در مراحل اداری کاسته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تأکید کرد:همه‌ی همکاران من برای تسهیل فرآیند‌ها زحمت می‌کشند و  باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد برای حل مشکلات مختلف مردم  تلاش کنند .