تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3615687
شناسه : 3615687
تاریخ :
مشخصات اصلی شیائومی ۱۴ پرو فاش شد اقتصاد ایران: تصویر بازاریابی فاش‌شده از شیائومی ۱۴ پرو، ویژگی‌هایی مثل تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 این گوشی هوشمند را تأیید می‌کند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سری شیائومی ۱۴ یکی از گوشی‌های موردانتظار امسال است. غول فناوری چینی آزمایش قابلیت‌های مختلف را از مدتی قبل آغاز کرده و اکنون برخی مشخصات اصلی شیائومی ۱۴ پرو فاش شده است.

یکی از کاربران ویبو تصویر بازاریابی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی را به‌اشتراک گذاشته است که شماره مدل 23116PN5BC را نشان می‌دهد و متعلق به شیائومی ۱۴ پرو است.

تصویر فاش‌شده از شیائومی ۱۴ پرو نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد کرد. تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام که ۲۴ اکتبر رونمایی خواهد شد و مدت کوتاهی پس‌ از آن شاهد معرفی گوشی مذکور خواهیم بود.

همچنین، تصویر بازاریابی شیائومی ۱۴ پرو تأیید می‌کند که این محصول گواهی IP68 خواهد داشت و از دالبی ویژن، دالبی اتموس، Hi-Res و Hi-Res Wireless Audio پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات شیائومی ۱۴ پرو

انتظار می‌رود دوربین اصلی شیائومی ۱۴ پرو مثل نسل قبلی این گوشی از حسگر IMX989 استفاده کند؛ البته شیائومی قصد دارد از لنزهای Leica Summilux بهتر استفاده کند که کیفیت تصویر را نیز افزایش می‌دهد. درنهایت، این پرچم‌دار به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل جدید شیائومی موسوم‌ به HyperOS عرضه خواهد شد.