تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3615509
شناسه : 3615509
تاریخ :
رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد: ۱۲۰ واحد مسکن ملی در بروجرد واگذار می‌شود اقتصاد ایران: رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: ۱۲۰ واحد از پروژه ۲۴۵ واحدی نهضت ملی مسکن متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زودی در بروجرد به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، احمد پارسا امروز اظهار کرد: پروژه ۲۴۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بروجرد در مجموع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: برای پروژه ۳ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون یک هزار و ۶۰۰ پروانه صادر شده و ۵۱۲ فنداسیون اجرا گردید، ۴۸ سقف و ۴۸ اسکلت نیز اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: پروژه ۳ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد با قرارداد ۱۸ ماهه تحویل متقاضیان خواهد شد.

پارسا افزود: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۳۵ واحد متعلق به بهزیستی و ۷۴۰ واحد متعلق به کمیته امداد است که سهم آورده مددجویان را کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می‌کند.

وی بیان داشت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۹۰ میلیون تومان در چهار مرحله پرداخت می‌کنند و ۵۵۰ میلیون تومان نیز وام دارند تا واحدها ساخته و تحویل شود.