تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک پاسارگاد
لینک : econews.ir/5x3568327
شناسه : 3568327
تاریخ :
در رتبه‌بندی مشاوران پذیرش بورس؛ کارگزاری بانک پاسارگاد مقام اول را کسب کرد اقتصاد ایران: کارگزاری بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی مدیریت پذیرش بورس، حایز رتبه اول مشاور پذیرش شرکت ‎ها در بین نهادهای مالی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد سال گذشته در رتبه‌بندی مدیریت پذیرش بورس تهران به‌عنوان مشاور پذیرش شرکت‎ها رتبه اول را بین نهادهای مالی دارای مجوز کسب کرد.

بر اساس این گزارش این رتبه ‏بندی در راستای الزام تبصره 2 بند 5 ماده 21 مکرر یک دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار انجام شده ‎که ارزیابی آن طبق معیارهای رتبه‏ بندی مشاوران پذیرش بوده و عمدتا مرتبط با ویژگی‏ های کمی و کیفی مشاور و متقاضی پذیرش است. همچنین امتیازدهی و رتبه ‏بندی توسط اعضای هیات پذیرش و واحد مدیریت پذیرش بورس تهران صورت گرفته است.

واحد تامین مالی کارگزاری بانک پاسارگاد همواره در حوزه خدمات مالی و مشاوره تامین مالی پیشگام بوده و به ارایه کلیه خدمات مربوط به مشاوره‌ پذیرش در بورس و فرابورس و مشاوره‌ عرضه مرتبط با انتشار اوراق بدهی می‌پردازد.

انجام خدمات و مشاوره‌ در حوزه تاسیس و پذیره‌نویسی شرکت‌های سهامی عام و صندوق‌ های سرمایه‌گذاری، عرضه اولیه سهام، عاملیت فروش اوراق صکوک، افزایش سرمایه شرکت‌ها، ارزیابی اقتصادی طرح‎های سرمایه‎گذاری، انجام مطالعات مالی و اقتصادی مربوط به طرح‌های سرمایه‌ای، تهیه گزارش مطالعات امکان‌سنجی، گزارش برنامه کسب و کار و ارایه مشاوره در خصوص بهینه‌سازی ساختار سرمایه و تامین مالی را در سبد خدمات دارد.