تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3412492
شناسه : 3412492
تاریخ :
مهلت دو روزه سرمایه گذاری در جدیدترین صندوق بازار سرمایه اقتصاد ایران: امروز و فردا آخرین مهلت مشارکت در پذیره نویسی ۹۸ میلیون واحد سرمایه گذاری صندوق پرتو پایش پیشرو و به قیمت هر واحد ۱۰۰۰ تومان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پذیره‌نویسی ۹۸ میلیون واحد سرمایه‌گذاری صندوق پرتو پایش پیشرو به قیمت هر واحد ۱۰۰۰تومان در حالی از سه‌ شنبه گذشته در فرابورس شروع شده که امروز و فردا آخرین مهلت سرمایه گذاری برای مشارکت در این رویداد است.

براساس این گزارش،حداقل و حداکثر تعداد واحدهای قابل پذیره‌نویسی"پرتو" ۸ و ۹۸ میلیون واحد بوده و دو میلیون واحد هم برای سرمایه‌گذاری ممتاز تعیین شده است. همچنین محدودیتی برای تعداد واحدهای قابل خریداری توسط اشخاص حقوقی و حقیقی نیست. تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدهای سرمایه‌گذاری پرتو هم دو روز پس از انجام و قطعیت معامله انجام خواهد شد.
 
سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام و حق تقدم سهام پذیرفته شده در بورس و فرابورس، گواهی سپرده کالایی، اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی، موضوع فعالیت صندوق پرتو هستند.
 
ارکان این صندوق هم شامل شرکت سبدگردان پایش به عنوان مدیر،دو موسسه حسابرسی فراز و رازدار به عنوان متولی و حسابرس و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی آوای بازار به عنووان بازارگردان هستند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به payesham.ir مراجعه کنند.