تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3303105
شناسه : 3303105
تاریخ :
تبریک رئیس جمهور به قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اقتصاد ایران: رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را در مسابقات جهانی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، تصریح کرد: این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه‌ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی امید آفرین تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر توانمندی‌های نوجوانان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و مایه مسرت و خوشحالی مردم و جامعه ورزش کشور شد.

این درخشش ارزشمند نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوارم با برنامه ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد تداوم موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

اینجانب با تبریک این پیروزی به ملت بزرگ ایران، از زحمات دست اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی و بخصوص کشتی گیران عزیز صمیمانه قدردانی می‌کنم.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران