تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3301181
شناسه : 3301181
تاریخ :
دیدار مدیرعامل بانک ایران زمین با مدیران شعب استان ها اقتصاد ایران: به منظور تشریح، تبیین برنامه ها و اهداف عالی بانک و همچنین توسعه خط و مشی های تعیین شده در سال ۱۴۰۱، مدیرعامل بانک ایران زمین با مدیران شعب استان ها دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در این دیدار که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات، مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه، محمد حسینی کناروئی و مصطفی یزدانجو مدیران امور شعب استان ها و استان تهران، داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، علیرضا یارقلی مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، محمد حسین مس فروش معاون مدیریت امور شعب استانها، محمدحسین ستوده مدیر منطقه ۲ امور شعب استان تهران، احسان امیر زاده رئیس اداره حوزه مدیریت، مهدی اسماعیلی بصیر رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، علی گلشنیان رئیس اداره خدمات، رضا پیشاهنگ معاون منطقه ۱ امور شعب استان تهران، محمد هاشمی رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات و مدیران شعب استان ها برگزار شد، پورسعید محور اصلی بانک را سرمایه انسانی و همکاران بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین طی چند سال گذشته با اتکا به جوانان متخصص، با انگیزه و خلاق توانست گام های بزرگی در مسیر ارتقا و پیشرفت نظام بانکی در کشور و همینطور معرفی چهره جدیدی از ارائه سرویس های بانکی را ارائه کند.
مدیرعامل بانک ایران زمین ایجاد تجربیات جدید برای مشتریان را از اولویت های مهم این بانک دانست و افزود: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می شود و در اختیار آن قرار داده می شود. علائق، اولویت ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه می شود.
پورسعید در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران ما در استان ها با درایت و دانش توانستند بازار منطقه خود را در اختیار گیرند و از آنها می خواهم تا با برگزاری جلسات منظم با همکاران استان در ارتقا سطح علمی آنها در زمینه های مختلف همچون بانکداری مدرن، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک این روند و مسیر را ادامه دهند.