تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3273849
شناسه : 3273849
تاریخ :
انتخاب اسباب بازی برای سنین مختلف عروسک، ماشین شارژی یا دوچرخه ؟!! اقتصاد ایران: همیشه برای انتخاب و خرید عروسک ، اسباب بازی و یا دوچرخه مناسب کودک این سوال مطرح است که چه کدام یک برای چه سنی مناسب است و خانواده ها برای انتخاب بهترین نوع اسباب بازی دچار سردرگمی میشوند .

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، همیشه برای انتخاب و خرید عروسک ، اسباب بازی و یا دوچرخه مناسب کودک این سوال مطرح است که چه کدام یک برای چه سنی مناسب است و خانواده ها برای انتخاب بهترین نوع اسباب بازی دچار سردرگمی میشوند . معمولا اسباب بازی ها با توجه به ویژگی که دارند در دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند. این تقسیم بندی به شکل های متفاوتی انجام میگیرد. یکی از این نوع دسته بندی ها به بازه سنی کودکان بر میگردد. این بازه سنی میتواند به خرید شما در زمینه لازم و اسباب کودک کمک کند. چرا که ابزار مناسب کودک را با توجه به رشد وخلاقیتی که باید با آن درگیر شود وهمچنین خطرات ناشی از این لوازم در دسته های مختلف قرار میدهند. در ادامه به دو ابزار بازی محبوب در میان کودکان برای تمامی رده های سنی میپردازیم.

عروسک یک انتخاب همیشگی

همیشه خرید عروسک برای خانواده ها در دسته اصلی و محبوب اسباب بازی ها بوده. از این رو عروسک ها با توجه به این محبوببیت برای سنین مختلف تقسیم بندی شده اند. از عروسک های جغجغه ای گرفته تا عروسک های دخترانه، پسرانه.

عروسک های به قدری  پرطرفدار هستند که به اشکال مختلف برای مخاطبان خود ساخته میشوند. برای مثال عروسک کاکتوس سخنگو و موزیکال این روزها بسیار محبوب شده است از دیگر نمونه های محبوب میتوان به عروسک خرس یا عروسکای دخترانه نام برد.

همچنین عروسک ها به دلیل سادگی در ساخت میتواند به شکل های مختلفی تولید شوند. برای مثال عروسک پولیشی، عروسک نمدی، عروسک پارچه ای و... نمونه هایی از این جنس عروسک ها هستند.

این محصول دوست داشتنی به عنوان پرکاربردترین اسباب بازی نزد کودکان و نوجوان باعث شده تا عرصه هنر نیز تاثیر گرفته از این محصول در برنامه ها و نقش های اصلی مجموعه های خود از آنها استفاده کند برای مثال کلاه قرمزی، جناب خان و... نمونه های تاثیر گرفته و مثبت و دوست داشتنی این حوزه هستند.این تاثیر پذیری همواره چهره های مثبت نداشته و نمونه های منفی آن نیز در برنامه های مختلفی ایرانی و داخلی دیده شده است.

انتخاب ماشین شارژی به عنوان اسباب بازی ویژه

ماشین شارژی مانند کامیون اسباب بازی در دسته اسباب بازی ای ماشینی پرطرفدار بازار هستند. قیمت ماشین شارژی به عنوان یک اسباب بازی ویژه و حتی یک هدیه لوکس نسبت به سایر اسباب بازی ها بالاتر بوده ولی گزینه جذاب برای خانواده ها و کودکان محصوب میشود. ماشین های شارژی به دلیل استفاده از متریال و امکانات زیاد نسبت به سایر اسباب بازی ها از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل همواره خانواده ها برای خرید ماشین شارژی سعی بر آن دارند که بتوانند بهترین و مناسب ترین قیمت را برای خرید این اسباب بازی گران داشته باشند.

انتخاب ماشین های شارژی برای سنین مختلف کمی سخت تر از عروسک است چرا که بازی با این محصول ملزم یه پیش نیاز های اولیه مانند شناخت وسیله نقلیه توسط کودک و حتی سایز نفرات هست و هر کودکی در هر سنی نمیتواند از این محصول استفاده کند. معمولا با رشد کودکان این محصول رفته رفته برای کودک بی اهمیت تر و کم استفاده میشود.

ماشین های شارژی نیز با توجه به امکانات، سایز و نیاز کاربران به دسته های مختلفی تقسیم میشوند. از ماشین های شارژی تک نفره تا چهار نفره این ماشین ها دسته بندی میشوند و قیمت آنها با توجه به امکانات داخلی با یکدیگر متفاوت میشود.

نکته: این دو محصول نامبرده شده محصولات پرطرفدار در میان کودکان است ولی تفاوت ها بسیاری با یکدیگر دارند معمولا ماشین شارژی اسباب بازی محبوب تر در نزد پسران است و در مقابل عروسک وسیله همیشگی دختران برا ایجاد دوستی و نزدیکی است.

نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد این دو محصول به دلیل گستردگی در محصولات خود معمولا فروشگاه هایی جدا از فروشگاه های اسباب بازی دارند و برای خرید باید فروشگاه های مختص خودشان را پیدا کنید.

فروشگاه اسباب بازی هویو

فروشگاه  اسباب بازی فروشی هویو یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین اسباب بازی در سطح وب است که امروزه با گستره بالای محصولات در دسته های مختلف توانسته طیف زیادی از کاربران اینترنتی را دسته ها سنی گوناگون مورد خدمات رسانی خود قرار دهد. این فروشگاه با بهره گیری از مشاوران و روانپزشکان در حوزه سلامت، خانواده و کودک به شما در امر خرید محصولات اسباب بازی کمک کرده تا بهترین انتخاب را داسته باشید.